اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
در حالی که مدیرعامل باشگاه فولاد پیش از این، با از سرگیری لیگ برتر فوتبال مخالف بود، اکنون نظر دیگری دارد.
از اوایل اسفندماه که کشور ایران با شیوع کرونا مواجه شد، با تصمیم ستاد مبارزه با پیشگیری از کروناویروس در ورزش، تمام مسابقات ورزشی لغو شدند و به گفته سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد نیز او اولین کسی بود که از رئیس جمهور درخواست اتمام لیگ برتر فوتبال را داشت تا سلامتی بازیکنان و مربیان هیچ تیمی به خطر نیفتد اما حالا با اعلام از سرگیری مسابقات فوتبال از سوی سازمان لیگ، مدیرعامل باشگاه فولاد اعلام کرده است که دیگر "زمان نِق زدن نیست".

در حالی که همچنان باشگاه‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با برگزاری لیگ و انجام تمرینات در وضعیت قرمز خوزستان مخالف هستند، آذری اعلام کرده است که تیمش به اردوی تهران می‌رود تا از گرمای هوا در امان باشد و بهتر تمرین کند. موضوعی که جالب به نظر می‌رسد زیرا آذری که پیش از این با برگزاری لیگ مخالف بود و اعلام می‌کرد سلامتی بازیکنان از فوتبال و جام مهم‌تر است، اکنون دیگر حرف از سلامت بازیکنان نمی‌زند، ضمن این‌که او از تهرانی برای محل اردوی فولاد نام برده است که باتوجه به شیوع کرونا، وضعیت چندان خوبی نسبت به خوزستان ندارد.

همچنین مسئولان باشگاه فولاد فراموش کرده‌اند که سال گذشته ورزشگاه شهدای فولاد در همین هوای گرم خردادماه پذیرای فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان بود. حتی اگر هدف فولاد از برگزاری اردو در تهران، هوای گرم اهواز باشد، نباید فراموش کرد که پیش از این، تمرینات تیم‌های فوتبال برای حضور در فصل جدید فوتبال در اواخر خردادماه آغاز می‌شد و تیم‌های خوزستانی نیز پس از برگزاری چندین جلسه تمرین در همین هوای گرم، راهی استانی دیگر برای برگزاری اردو می‌شدند.

حالا با تغییر موضع باشگاه فولاد، هواداران این تیم نگرانند که باتوجه به این‌که پیش از این نیز گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر برگزاری دیدار خانگی معوقه فولاد برابر استقلال در استانی دیگر بود، مسئولان باشگاه به این موضوع تن دهند و فولاد از حق میزبانی خود محروم شود. فولاد یکی از شانس‌های کسب سهمیه آسیایی است و تقابل این تیم با استقلال نیز یکی از موقعیت‌های خوب فولادی‌ها برای نزدیک‌تر شدن به سهمیه آسیایی محسوب می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار