اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با اشاره به اتمام کلاس‌های مجازی این دانشگاه تا ۳۰ تیرماه، درخصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم توضیحاتی ارائه داد.
عباس عبدشاهی اظهار کرد: اکنون کلاس‌های مجازی برای همه دانشجویان معمولا به صورت آفلاین برگزار می‌شود؛ با توجه به زیرساخت‌های موجود، پیش از این کلاس‌های مجازی درس‌های نظری تنها برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویان سال چهارم کارشناسی برگزار می‌شد.

وی با بیان اینکه پایان کلاس‌های مجازی ۳۰ تیر است، ادامه داد: اگر شرایط برگزاری امتحانات فراهم شود، امتحانات دانشجویان سال‌های اول تا سوم، احتمالا تا ۱۵ شهریور یا حداکثر تا ۱۵ مهر برگزار می‌شوند و اگر شرایط عادی نشد، تصمیم گیری در اختیار استاد است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان بیان کرد: برای دانشجویانی که سال چهارم هستند و فارغ التحصیل می‌شوند، اگر تا ۳۰ مرداد شرایط عادی شود، امتحانات به صورت حضوری برگزار می‌شوند، در غیر این صورت به اساتید گفته شده که ارزیابی‌های تحصیلی و تکالیف را به عنوان نمره پایانی قرار دهند.

عبدشاهی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز گفت: اگر نمرات پایانی دانشجویان تحصیلات تکمیلی تا ۱۵ آبان ثبت شوند، اشکالی وجود ندارد. دغدغه ما دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی است که توسط استاد در حین تدریس ارزیابی شوند تا درصورتی که نتوانستیم امتحانات را برگزار کنیم، نمره‌ای به عنوان نمره پایانی برای دانشجو داشته باشیم. البته در نهایت تصمیم گیری با استاد است و استاد هر تصمیمی بگیرد، همان اجرا می‌شود.

وی در پایان با اشاره به مشخص شدن تکلیف درس‌های عملی تصریح کرد: دروس عملی سال اول تا سوم ناتمام می‌مانند و در پاییز (ترم آینده) بعداز ظهرها ارائه می‌شوند، اما نمرات برای ترم جاری در نظر گرفته می‌شوند. برای دانشجویان سال چهارم نیز مشخص شدن تکلیف درس‌های عملی در اختیار استاد است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار