اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
شوشان - یوسف مداحیان:

یک صدمین شماره هفته‌نامه رامهرمز نامه هم‌اکنون پیش روی شماست. در طی این سال‌ها در راستای انتشار مستمر، رنج‌ها و مرارت‌های زیادی را متحمل شدیم. از تورم و کمبود کاغذ بگیر تا بالا رفتن هزینه‌های چاپ. در این مسیر طولانی 4 ساله نیکی‌های برخی از دوستان و شهروندان به ما دلگرمی داد و بر این باور شدیم که هنوز می‌توان به این مردم امید داشت. هنوز می‌توان دست‌به‌قلم برد و از این مردم خوب حرف زد و مشکلاتشان را بیان کرد.

اهمیت نشریه محلی در این است که ارتباط تنگاتنگی مابین مسئولان نشریه و مردم وجود دارد و آن‌هم به علت شناخت و رودررو بودن در ایام هفته است. این شناخت و روبرویی می‌تواند آینه‌ای باشد برای نقدهای سازنده و فرصتی را فراهم می‌آورد برای حرف‌های خودمانی. نشریه محلی می‌تواند مشکلات را صمیمانه‌تر بازگو و فرصت‌های شهرستان را در عرصه‌های گوناگون مطرح کند.

ازآنجایی‌که انتشار هر نشریه مشکلات خاص خود را دارد سعی کردیم مردم درگیر مشکلات پنهان ما نشوند و آنچه را حاضر و آماده است دریافت کنند. انتشار هر نشریه یک کار تیمی و گروهی را می‌طلبد و به‌تنهایی نمی‌توان راه را ادامه داد لذا بازهم نیازمند همکاری همه همشهریان، دوستان و علاقه‌مندان به این دیار هستیم تا ما را در این مسیر دشوار همچون گذشته حمایت کنند و با همکاری همدیگر راه آمده را ادامه دهیم تا خدا چه خواهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار