اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
شوشان - محمدصادق عظيمی:

خدا نکند تا انسان خودش را مهذب نکرده دنیا به او روی آورد
 امام خمینی(ره)

مجلس یازدهم در شرایطی افتتاح میشود که ماه مبارک رمضان در روزهای پایانی است و ملت بزرگ ایران در آستانه عید سعید فطر ، عید معنویت ، اخلاص ، خودسازی و بازگشت به خویشتن خویش قرار دارد .

کشور عزیزمان ایران که به برکت خونهای پاک شهیدان و تدابیر خردمندانه امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری و بصیرت ، استقامت و پایمردی مردم به پیشرفتهای شگرفی در عرصه های علمی ، دفاعی ، پزشکی ، منطقه ای و ... دست یافته ،

 اما بدلایل متعدد از جمله روی کارآمدن دولتهای لیبرال و غرب زده و غیر انقلابی - بجز دوران طلایی مدیریت جهادی و انقلابی دولتهای نهم و دهم - و باندبازیهای اکثریت دوجناح سیاسی مطرح کشور و قبیله گرایی و اشرافیت سیاسی مدعیان ولایتمداری و آزاد اندیشی و تجمل گرایی (این یادگار منحوس مرحوم هاشمی) اکثریت مسولین و رانت خواری ، اختلاس ، ویژه خواری ، حاتم بخشی املاک مرغوب ، حقوقهای نجومی و غارت بیت المال ،

 در کنار سیاستهای غلط دولت حسن روحانی که با کنارگذاشتن ارزشهای انقلابی ، صنعت ارزشمند هسته ای را نابود کرده ، ذلیلانه سیاستهای شیطانی آمریکا و انگلیس را در ایران اجرا کرد و حداقل 65 میلیون ایرانی را به زیر خط فقر رساند . صنعت و تولید را زمین زد و گرانی و تورم و رکود بی سابقه و در یک کلمه فقر و فلاکت را بر میهن اسلامی تحمیل کرد !!!؛

در حالی وارد گام دوم انقلاب شده ایم که هیچ چشم انداز روشنی برای حل مشکلات کشور بجز رویکرد انقلابی مجلس یازدهم وجود ندارد .

اما سوال اساسی این است که آیا مجلس یازدهم به راس امور باز میگردد ؟ آیا باند بازیهای کثیف و شیطانی سیاسی را کنار گذاشته و خدمت صادقانه و سیاست مدبرانه و تکریم و توانمند سازی مردم را وجهه همت خود قرار خواهد داد ؟

آیا منتخبان مردم که با عنایت الهی مورد اعتماد مردم قرار گرفتند در این دوره با رانت و اختلاس و سوءاستفاده از قدرت و هرگونه ویژه خواری و فساد و تبعیض و استقرار عدالت و بسط آزادی برخورد اصولی و ریشه ای خواهند کرد ؟

آیا مجلس یازدهم به دنیا اثبات خواهد کرد که با استفاده از ظرفیتهای فراوان داخلی و تکیه بر استعدادهای سرشار انسانی و منابع خدادادی و از خودگذشتگی میتوان مشکلات کشور را حل کرده و راه پیشرفت و توسعه پایدار و تحقق اهداف گام دوم انقلاب را هموار خواهد کرد ؟

آیا نمایندگان مجلس یازدهم ، کرسی بهارستان را عرصه خدمت عاشقانه ، مومنانه و کریمانه به مردم عزیز میدانند یا پلکانی برای ورود به عرصه قدرت و ثروت بالاترو بیشتر ؟

ایا منتخبان مردم ، صداقت ، اخلاص و  شفاقیت را سرلوحه کار خود قرار داده یا همچون مجالس قبلی مردم را نامحرمانی می پندارند که تنها ارزششان رای دادن است !!!؟

آیا وکلای مردم حمایت از کارگران زحمتکش و کشاورزان و تولید کنندگان و مبتکران و مخترعان و ... را اصل میدانند یا در کنار مافیای قدرت و ثروت قرار خواهند گرفت ؟

بنظر نگارنده این یادداشت ، مجلس یازدهم رسالتی عظیم بر دوش دارد و حامل امانتی الهی - مردمی است و در یک آزمون بزرگ و سرنوشت ساز قرار دارد .

این مجلس میتواند در راس امور باشد و بسیاری از مشکلات را حل کند و امید و اعتماد را به مردم بازگرداند بشرطی که توصیه رهبر فقید انقلاب اسلامی امام راحل عظیم الشان را همواره آویزه گوش کند که : "باید خود را مهذب کنید" تا شیطان به حریم اعتقادی - فرهنگی و سیاسی - اجتماعی شما ورود پیدا نکند . 

بشرطی که برای تحقق گام دوم ، به ارزشهای انقلاب ، آرمانهای امام ، رهنمودهای رهبری و توانمندی ملت و ظرفیتهای داخلی باور داشته و فریب لبخند دشمن را نخورده و در عرصه داخلی به رهنمود جاودانه شهید بزرگوار دکتر بهشتی عمل کند که : " جاذبه در حد اعلای امکان و دافعه در حد ضرورت " .

منتخبان عزیز مردم باید بدانند که عملکرد آنها در اولین سال دوره یازدهم مجلس در کنار هوشمندی شورای نگهبان میتواند در انتخابات آتی ریاست جمهوری مردم را با شور و اشتیاق به پای صندوقهای اخذ رای بکشاند و دشمنان قسم خورده انقلاب و عوامل زبون داخلی آنها را مایوس و پریشان کند .

آینده از آن مستضعفان است . حکومت صالحان با بیرق توحید و عدالت دیر یا زود تشکیل خواهد شد ...

آیا ما به نقش تاریخی خود عمل خواهیم کرد ؟؟
برچسب ها: محمدصادق عظيمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار