اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
گلمرادی با انتقاد از طغیان کرونا در خوزستان:
عضو مجمع نمایندگان خوزستان گفت: استان‌های تهران و خوزستان باید در تصمیم‌های اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا برای کاهش محدود‌های اجتماعی مستثنی می‌شدند.
شوشان: علی گلمرادی در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان گفت: استان خوزستان و تهران به لحاظ فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی گسترده و تردد بالا شرایط متفاوتی با سایر استان‌های کشور داشته و به نوعی بستر انتقال بیماری فراهم است. از طرفی تصمیم دولت برای رفع محدودیت‌ها و آزاد سازی فعالیت‌های اقتصادی موجب گسترش ابتلا به بیماری کرونا در این دو استان شده است.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوزستان در وضعیت عادی هم با مشکلات عدیده‌ای در زمینه زیرساخت‌های سلامت و توانمندی‌های بهداشتی و پیشگیرانه مواجه بوده که شیوع کرونا هم مزید بر علت شد، اما مسئولان استانی تلاش کردند از ظرفیت سازمان‌ها و ارگان‌ها متولی بهداشت و درمان برای حل مشکلات و کمبودها بهره بگیرند.

کمبودهای تجهیزات مقابله با بیماری کرونا در استان خوزستان محسوس است

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به کمبود تجهیزات در استان خوزستان برای مقابله با بیماری کرونا، بیان کرد: کمبودهای استان خوزستان در خصوص تجهیزات و امکانات مرتبط با بیماری کرونا نگران کننده‌تر از کمبودهای مکانی و تخت‌های بیمارستانی است.

سیاست‌گذاری‌های ستاد مبارزه با کرونا باید متناسب با شرایط خاص هر استان‌ باشد/ نسخه واحد برای همه استان‌ها پیچیده نشود

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تصمیم‌ها و سیاست‌گذاری‌های ستاد مبارزه با کرونا باید متناسب با شرایط خاص هر استان‌ باشد، تصریح کرد: نباید برای حل مشکلات مختلف کشور در همه استان‌ها نسخه واحدی پیچیده شود.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس، با انتقاد از تصمیم دولت درخصوص آزادسازی فعالیت‌های اقتصادی و رفع محدود‌های اجتماعی کرونا، افزود: بسیاری از نقاط کشور مانند تهران و خوزستان باید در تصمیم‌های اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص کاهش محدود‌های اجتماعی مستثنی می‌شدند.

افزایش تردد در سطح استان تهران ریسک ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد

گلمرادی با تاکید بر اینکه افزایش تردد و ترافیک در سطح استان تهران ریسک ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد، اظهار کرد: بنده معتقدم برای از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی در استان تهران و خوزستان نباید به این راحتی تصمیم گیری می‌شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار