اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
سخنگوی علوم پزشکی اهواز با اشاره به اعلام محدودیت پنج روزه، از شهروندان خواست پروتکل‌های بهداشتی را به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، رعایت کنند.
شوشان: دکتر علی احسان‌پور امروز اول خردادماه با اشاره به افزایش موارد شناسایی ابتلا به کرونا در خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته و فعالیت اصناف در دو روز گذشته گفت: این میزان، نشان از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و خریداران دارد.

وی افزود: در حال حاضر ۸۴۳ بیمار در بیمارستان‌های استان خوزستان تحت درمان هستند و خوشبختانه ۷۶۶۰ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

احسان‌پور در زمینه نحوه اطلاع‌رسانی آمار مبتلایان تصریح کرد: با توجه اینکه جمع‌آوری اطلاعات محل دقیق سکونت افراد شناسایی‌شده، زمان‌بر است و برخی از بیماران در شهرهایی غیر از محل سکونت‌شان شناسایی می‌شوند و نیز لزوم اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق به مردم؛ از این پس، بعد از اعلام آمار توسط سخنگوی وزارت بهداشت، آمار کلی موارد شناسایی‌شده اعلام و پس از جمع‌آوری آدرس دقیق محل سکونت افراد، آمار تفکیکی اعلام‌ می‌شود.

وی با اشاره به تداوم شناسایی و قرنطینه بیماران کم‌علامت و بدون علامت در استان خوزستان، گفت: با توجه به اعلام محدودیت پنج روزه در خوزستان به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، از شهروندان خوزستان درخواست می‌شود جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند و در هنگام خروج از منزل، فاصله‌گذاری اجتماعی و بهداشت فردی را در بالاترین سطح رعایت کنند تا ان‌شاءالله با کمک یکدیگر، ریشه این ویروس منحوس را در استان خوزستان و کشور بخشکانیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار