اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
رییس موسسه جوانان علمدار جنوب گفت: جوانان استان خوزستان در راستای حمایت از مقاومت ملت مظلوم فلسطین و روز جهانی قدس سایت جمع‌آوری پیام‌های صوتی اقشار مختلف مردم در این رابطه را در فضای مجازی راه‌اندازی کردند.
محمدمهدی چراغپور اظهار داشت: این اقدام در راستای بزرگداشت روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین صورت گرفته است و جوانان خوزستانی

می توانند تا روز سوم خردادماه یک فایل صوتی ۲۰ ثانیه ای در راستای حمایت از مقاومت ملت مظلوم فلسطین به سایت این موسسه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس بنا به تاکید امام خمینی (ره) فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری در رابطه با دفاع از ملت مظلوم فلسطین و نشان دادن چهره واقعی رژیم اشغالگر قدس، مردم حاضر در صحنه خوزستان با مشارکت در جمع آوری این تومار، همدلی و همدردی خودشان را با ملت مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

رییس موسسه جوانان علمدار جنوب گفت: بی شک در دنیای امروز موج صهیونیسم ستیزی در فضای مجازی همچون واتساپ، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی می تواند بسیار قوی تر، صدای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برساند.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری وعده الهی نزدیک است و خانه سست تر از عنکبوت رژیم صهیونیستی از هم فرو خواهد پاشید و فلسطین عزیز به پاره تن جهان اسلام باز خواهد گشت. 

چراغپور گفت: امسال اگرچه راهپیمایی روز قدس به علت شیوع بیماری کرونا و ممنوع بودن تجمعات برگزار نمی شود اما حمایت از مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل به شیوه های دیگر ادامه خواهد داشت.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار