اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
شوشان - سلماز ترابی:

فضای مجازی بستری شده است برای تعدادی از شاخ های اینستاگرامی که با روش های مختلف برای جلب توجه دیگران به خود، درامدزایی و یا به نمایش گذاشتن خود به هر روشی دست می زنند. از فحاشی به خود و خانواده تا توهین به دیگران، نمایش بدن، دعواهای ساختگی، استفاده از الفاظ رکیک و آخرین نمونه اش که حتی اینستاگرام در قلب دنیای آزاد او را تحمل نکرد؛ تتلو.

حالا هم هر روز از این باغ بری می رسد. یکی در لباس سیاست می خواهد با تمسک به همین روش ها برای خودش جایگاه سیاسی دست و پا کند‌. یکی دیگر با تهمت زدن به شخصیت های اجرایی و سیاسی، دیگری با نمایش دارایی ها و خودروهای آنچنانی، یکی دیگر با طرح مسایل جنسی.

اینها از بیماریهای جهان مدرن و تکنولوژی های ارتباطی است که عقده های درونی افراد را برون ریزی می کند و به عرصه تخلیه تمناهای درونی افراد و نمایش آن تبدیل می شود. جامعه را باید آموزش داد و گرنه هجمه مجازی، اخلاقیات جامعه را بر باد می دهد.

همه باید به معنای واقعی مدرسان و آموزش گران جامعه برای استفاده از دنیای رسانه، در عین بهره مندی از سواد رسانه ای باشیم تا تندباد گرد و غبارهای مجازی امثال ندا یاسی ها ما را با خود نبرد.
برچسب ها: سلماز ترابی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار