اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰

با وجود اینکه یخچال فریزر مابه یکی از مارک های معروف است و سالانه هزاران یخچال مابه در بازار به فروش می رود اما خرابی هر نوع یخچال دور از انتظار نیست. و در این بین خرابی یخچال مابه نیز از بقیه برندها مستثنا نیست. بنابراین ممکن شما هم در حاضر که به وب سایت ما برخورده اید، به دنبال تعمیر یخچال مابه خود هستید و قطعا نیاز به یک تعمیرگاه تخصصی تعمیرات یخچال مابه دارید. ما به عنوان اولین و معتبرترین تعمیرگاه مجاز تعمیر یخچال مابه سال هاست که با دارا بودن تعمیرکاران باتجربه و حرفه ای، تمامی خدمات سرویس و تعمیر تخصصی یخچال فریزر مابه را ارائه می دهیم. در صورت نیاز به هرگونه تعمیر یخچال خود می توانید با شماره تماس های انتهای صفحه تماس بگیرید و تا در کمترین زمان تعمیرکاران نمایندگی یخچال مابه به کمک شما بیایند.


نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال مابه در تهران

در مواردی از خرابی یخچال مابه، مانند خاموش شدن یخچال، صدا دادن، خرابی کمپرسور وباید در اولین فرصت با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال مابه در تهران تماس بگیرید. تاکید می کنیم به هیچ عنوان در این مواقع از تعمیرکاران متفرقه و نابلد کمک نخواهید، چرا که تعمیر یخچال از جمله کارهای دقیق و حساسی ست که بایستی به دست تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی این برند سپرده شود. ما با ارائه ضمانت نامه تعمیر یخچال، این قول را به شما می دهیم که تمامی تعمیرات دستگاه شما بی نقض انجام شده و هنگام تعویض قطعات از قطعه هاهای اورجینال استفاده کرده ایم. همچنین شما در مدت زمانی که ضمانت نامه پس از تعمیر خود اعتبار دارد، می توانید در هر زمانی که نیاز داشتید از گارانتی استفاده کرده و تعمیر یخچال خود را رایگان انجام دهید.

خدمات پس از فروش تعمیر یخچال مابه

در خدمات پس از فروش هر کالای برقی شما قادر هستید بعد از خرید کالای خود تا زمانیکه ضمانت نامه اعتبار دارد، هنگام خرابی و تعمیر وسیله از گارانتی خود استفاده کنید. در نمایندگی ما نیز بعد از تعمیرات یخچال، به شما یک ضمانت نامه شش ماهه داده می‌شود، که هر زمان پس از تعمیرات نیاز به تعمیر مجدد داشته باشید بدون هیچ هزینه ای تعمیرات شما را انجام می دهند. همچنین اگر یخچال خود را به تازگی خریده اید ، هنگام خرید یک برگه ضمانت نامه به شما تحویل داده می شود که شامل خدمات پس از فروش تعمیرات است.

هزینه تعمیرات یخچال مابه

برای اطلاع از هزینه تعمیرات یخچال خود نیاز است که تعمیرکاران ما هنگام اعزام به محل شما، بعد از تشخیص عیب و ایراد یخچال، هزینه دقیق را اعلام کنند. اما شما می توانید هنگام تماس تلفنی با تعمیرکاران ما، با ذکر خرابی های احتمالی و مشکلاتی که ظاهرا در یخچال پیش آمده، یک هزینه تقریبی را از کارشناسان ما سوال کنید تا بعد از بازدید حضوری قیمت دقیق را اعلام کنید.

جهت تعمیر یخچال باید به کجا مراجعه کرد؟

جهت تعمیرات لوازم خانگی مابه باید با نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیرات مابه تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمائید. نمایندگی تعمیرات شرکت مابه در تهران می باشد که بر اساس خط مشی های بهترین خدمات را ارائه می دهد. جهت ارتباط با ما کافی است با شماره هایی که در سایت می بینید تماس بگیرید همچنین می توانید با شماره 22225007-021 که خط شبانه روزی این مجموعه است تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید.

https://generalelectricrepairco.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%85%d8%a7%d8%a8%d9%87/

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار