اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
جنگ تمام شده اما خرمشهر هنوز منتظر کمک است! هنوز چهره خرمشهر مظلوم و غبارآلود است. کم توجهی، بی برنامگی، مدیران غیر بومی و منتصبان نا آگاه در کنار بی کفایتی مسئولین و عدم تعهدات وزارتخانه و ارگانهای معین، وضعیت خرمشهر را تاسف بار و نامطلوب کرده است.
شوشان - عباس بهوندی: 

خوزستان قهرمان و خرمشهر مظلوم در طول ۸سال دفاع مقدس زیر انواع بمب و موشک وگلوله مقاومت کردند و قامت خم ننمودند.

اما بعد از گذشت ۳۲ سال از پایان جنگ، خرابیها و آثار نامطلوب جنگ، وعده های عملی  نشده، مشکلات عدیده خوزستان و خرمشهر محروم ولی صبور از قبیل بیکاری، فقر، نبود آب آشامیدنی مناسب، نبود امکانات بهداشتی و رفاهی، گرمای شدید و در کنار مشکلی به مراتب سخت تر و غیر قابل تحمل تر از این مشکلات یعنی پدیده گرد و خاک زندگی مردمان این دیار را فلج کرده و نفس کشیدن را هر روز سخت تر میکند.!! 

واین هم از برکات خاک برادران همسایه و خشک شدن سرزمین پرآب خوزستان و تبدیل شدن این جلگه سرسبز به بیابان؛ به بهای آباد کردن دیگر دیاران و زنده شدن دیگر رودان!! و البته برخی کمکاریها در داخل کشور است که متاسفانه هر روز  دامنه این مشکلات بیشتر و بیشتر می شود و تبعات جبران ناپذیری همچون مهاجرت، سرخوردگی، اعتیاد، طلاق و ...را به دنبال دارد.

شهری که با جانفشانی مردم محلی، سربازان گمنام ارتش، بسیجیان پاپتی و فرماندهان بی بدیلی چون شهیدان همت، باکری، خرازی، هاشمی، زین الدین، و... آزاد شد و به پای خاک و نخلش خون پاک هزاران جوان وطن به اروند ریخت، حالا هنوز شهری است که خرم نشده و آباد نگشته...

خرمشهر هنوز منتظر بازگشت جهان آراست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار