اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
مدیر تعاون روستایی خوزستان تاکید کرد:
مدیر تعاون روستایی خوزستان با اشار به خرید ۷۳۵ هزار تن گندم و ۵۳ هزار تن کلزا تا اول خردادماه در استان، بر لزوم تسریع در روند حمل گندم و کلزا از مراکز خرید تاکید کرد.
شوشان: جمشید بنی فری در خصوص آخرین وضعیت خرید گندم و کلزا در استان اظهار کرد: طبق برنامه هر ساله تعاون روستایی خوزستان علیرغم تمام مشکلات و شیوع ویروس کرونا با تمام توان اقدام به تجهیز و استانداردسازی مراکز خرید خود در استان کرد و در ۱۱۰ مرکز خرید شامل ۷۲ مرکز خرید گندم و ۴۰ مرکز خرید کلزا عملیات خرید را اجرایی کرد.

وی ادامه داد: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری و ترسیم شعار سال مبنی بر جهش تولید بدون شک تعاون روستایی که یکی از دستگاه هایی است که نقش بزرگی در تامین مواد غذایی کشور و خودکفایی گندم و کلزا دارد از روزهای اول سال کار خود را آغاز کرد و توانست با خرید ۷۳۵ هزار تن گندم و ۵۳ هزار تن کلزا تا اول خردادماه نقش مهمی در رسیدن به اهداف عالی کشور در زمینه تامین نیازهای غذایی مردم داشته باشد.

مدیر تعاون روستایی خوزستان تصریح کرد: در این زمینه با خرید ۵۳ هزار تن کلزا به شکستن رکورد تمام ادوار خرید کلزا در تعاون روستایی دست پیدا کردیم و بر اساس بررسی های به عمل آمده امسال بهترین کیفیت گندم و کلزا را در سطح استان شاهد بودیم که این مساله بسیار ارزشمند است.

بنی فری عنوان کرد: یکی از اقدامات در مدت زمان خرید، حذف واسطه ها و دلال ها و خریدهای توافقی بود، زیرا معتقدیم کشاورزان ولی نعمتان ما هستند و محصول آن ها باید بین تمام مردم ایران به صورت عادلانه و به دور از گرانی و در بهترین شرایط تقسیم شود.

وی با اشاره به اینکه روند حمل گندم و کلزا از مراکز خرید نیاز به سرعت بیشتری دارد، گفت: محصولات خریداری شده در مراکز خرید بسیار با کیفیت و درجه یک هستند و طبیعتا با توجه به موضوع گرما، گرد و خاک و احتمال بارندگی احتمال افت محصول و حتی خراب شدن آن ها وجود دارد و امیدواریم با هماهنگی های لازم سریعا گندم و کلزای باقی مانده در مراکز خرید به مقاصد مدنظر حمل شوند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار