اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
بختیار رحمانی در واکنش به برگزاری لیگ:
بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه تیم‌هایی مثل صنعت نفت تونل ضدعفونی ندارند و این‌که سایر تیم‌ داشته باشند، فایده‌ای در حفظ سلامتی بازیکنان ندارد، گفت: به نظر من تمام این‌ها شو است و می‌خواهند به هر قیمتی که شده است، بازی‌ها را برگزار کنند.
بختیار رحمانی در واکنش به تصمیم مسئولان به از سرگیری لیگ برتر فوتبال کشور، در ویدئویی که در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است، اظهارکرد: امیدوارم بابت صحبت‌هایی که دارم مسئولان کشور از من ناراحت نشوند. من می‌خواهم بگویم ای کاش همان موقع که تازه ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده بود لیگ را ادامه می‌دادید و آن را به اتمام می‌رساندید.

 به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: اما اکنون که می‌خواهید لیگ را آغاز کنید به مراتب شرایط سخت‌تر شده است. پیش از این‌که لیگ تعطیل شود در خوزستان آمار مبتلایان به ویروس کرونا ۳۰، ۲۰ نفر بود اما اکنون روزانه ۴۰۰ تا ۶۰۰ نفر به این ویروس مبتلا می‌شوند. شرایط به مراتب بدتر شده است و نمی‌دانم چرا مسئولان تصمیم به ازسرگیری مسابقات گرفتند.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: تیم‌هایی مثل نفت‌آبادان تونل ضدعفونی ندارند. ما به فکر سلامتی خود و دوستان‌مان هستیم و این که چند تیم تونل ضدعفونی داشته باشند و سایر تیم‌ها نداشته باشند چه فایده‌ای دارد؟ و مهم این است که در مسابقه برخورد به وجود می‌آید. آیا در همین بازی‌های تدارکاتی، تیم‌هایی که قرار است روبه‌روی ما قرار بگیرند، تونل ضدعفونی دارند؟ به نظر من تمام این‌ها شو است و می‌خواهند به هر قیمتی که شده است، بازی‌ها را برگزار کنند. باز هم می‌گویم ای کاش همان موقع لیگ را ادامه می‌دادند تا این حرف‌ها پیش نمی‌آمد البته می‌دانیم تصمیم سختی گرفته شد اما واقعا اکنون شرایط سخت‌تر از قبل شده است. به هر حال اگر قرار است لیگ برگزار شود، خواهش می‌کنم تمام امکانات بهداشتی را در اختیار باشگاه‌ها قرار دهید.

وی در پایان نیز با اشاره به شانس نفت آبادان در کسب سهمیه آسیایی، گفت: در حالی‌که شانس‌مان از خیلی از تیم‌های لیگ برتری برای کسب سهمیه بیشتر است اما دریافتی‌مان از سایر تیم‌ها کمتر بوده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار