اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه ۳۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در حال فعال شدن است، گفت: ۲۴۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در محورهای استان فعال است.
غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار کرد: ۲۴۰ سامانه حمل و نقل هوشمند شامل تردد شمار، دوربین‌های نظارتی، تابلوی پیام متغیر، سامانه‌های ثبت تخلف و ایستگاه‌های تکرارکننده و ثابت بیسیم و بیش از ۴۰۰ سامانه ردیاب خودرویی در محورهای استان فعال است.

وی با بیان اینکه ۳۰ سامانه حمل و نقل هوشمند نیز در حال فعال شدن هستند، افزود: سال گذشته نصب ۵۰ سامانه ثبت تخلف سرعت، ۱۰ سامانه نظارت تصویری، ۲ دستگاه تابلوی پیام متغیر،۲ سامانه توزین حین حرکت، نصب بیش از ۱۵۰ دستگاه ردیاب بر روی ماشین آلات راهداری و نصب ۶ دستگاه تردد شمار جدید در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: یکی از راه‌کارهای حل معضلات و مشکلات شبکه حمل و نقل جاده‌ای استفاده از روش‌های نوین حمل و نقل هوشمند است و اولویت اداره‌کل حمل و نقل نیز این مساله است.

بهرامی‌نیا خاطرنشان‌کرد: با استفاده از ابزار و سامانه‌های حمل و نقل هوشمند و افزایش بهره‌وری، مدیریت بهینه ترافیک محورها و ارتقای شرایط ایمنی تردد امکان‌پذیر خواهد بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار