اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
نائب رئیس اول اتاق بازرگانی اهواز از اهدای بیش از یک میلیارد ریال انواع تجهیزات پزشکی به کادر درمانی شهرستان کارون در جهت مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

سیدسلطان حسینی امین با بیان اینکه این کمک‌ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی پارلمان بخش خصوصی اهواز به کادر درمان انجام شده، گفت: پیش از این نیز با حضور استاندار خوزستان و همچنین اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی اهواز کمک‌های تهیه شده توسط اتاق بازرگانی به کادر درمانی استان اهدا شد.

وی تصریح‌کرد: به همین منظور در ادامه اجرای مسئولیت های اجتماعی که اتاق بازرگانی اهواز به آن متعهد است، بیش از یک میلیارد ریال انواع تجهیزات پزشکی به کادر درمانی شهرستان کارون ویژه بیمارستان سینا اختصاص یافت.

نائب رئیس اول اتاق بازرگانی اهواز خاطرنشان کرد: همچنین پیش از این، کمک های بیشتری با مشارکت انجمن های صنفی بخش خصوصی، اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر به کادر درمان استان اختصاص یافت.

حسینی امین یادآورشد: اینکه بخش خصوصی در کنار فعالیت‌های اقتصادی خود به صورت دغدغه‌مند در کنار کادر درمانی به مقابله با این بیماری می‌پردازد، جای خوشحالی دارد.

نائب رئیس اول اتاق بازرگانی اهواز با تقدیر از مشارکت عموم فعالان اقتصادی بخش خصوصی در انجام این اقدام خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بخش خصوصی برای مقابله با ویروس کرونا قطعا تا زمان عبور از این بحران ادامه خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار