اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه امتحانات این دانشگاه ۱۰ تیر آغاز می‌شود و تا ۳۱ تیر ادامه دارد، گفت: همه امتحانات این دانشگاه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند.
کمال غانمی اظهار کرد: همه امتحانات دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند و اکنون نیز در حال تلاش هستیم تا سامانه بسیار خوبی را برای برگزاری امتحانات آماده کنیم.

وی افزود: امتحانات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد از ۱۰ تیر آغاز می‌شوند و تا ۳۱ تیر ادامه دارند. برنامه امتحانی مانند همان برنامه از پیش تعیین شده است، با این تفاوت که به تیرماه منتقل شده است.  

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ادامه داد: برگزاری برخی از آزمون‌ها در یک روز تعیین شده بودند و ممکن بود که یک دانشجو در طول روز، دو یا سه امتحان در یک ساعت داشته باشد، در نتیجه آزمون‌های هم‌زمان را در ساعت‌های متفاوت برنامه‌ریزی کردیم تا برخی از دانشجویان دچار مشکل نشوند.

غانمی در پایان با اشاره به نحوه برگزاری کلاس‌های عملی گفت: برای درس‌های عملی نیز با توجه به اینکه برخی از درس‌ها نیاز به آزمایشگاه دارند، دانشکده‌های ما آمادگی دارند تا محتواهای آموزشی تهیه کنند. برای سایر درس‌ها نیز در صورتی‌که وضعیت سفید شود، به صورت حضوری در چند جلسه‌ی محدود برگزار می‌شوند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار