اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶
شوشان - دکتر ایرج مزارعی:

"حمله پشت حمله " استراتژی جدید اصلاح طلبان در تضعیف جریان نواصولگرایی در ایران  به فرماندهی  پدر مرد جهادی کشور دکتر قالیباف میباشد.

رسانه های منتسب به جریان اطلاح طلب با علم بر این که دولت و مجلس اصلاح طلبشان نتوانسته مطالبات عمومی و بحق مردم را تامین نمایند به سمت تاکتیک "فرافکنی "   و "مقصر فرضی " روی آورده اند .تاکتیکی که  اساس و سنگ بنای آن بر محوریت تخریب بنا نهاده شده است.

بر اساس این استراتژی اصلاح طلبان با روشن کردن "بولدوزر تخریب" خود  بر روی دکتر قالیباف بدنبال به حاشیه راندن ضعف خود در مجلس دهم و دولت میباشند تا از این طریق و با باز کردن پنجره های جدید اذهان و  افکار عمومی کشور را پریشان و منقلب کنند.

برای تحقق و اجرای  این راهبرد ،  سعی آنها بر این است که انتقادات سیاسی خود  را از تهران به سایر شهرستانها  حرکت  و گسیل دهند و از فرماندهان و لیدرهای خود بخواهند که در استانها هم استارت بولدوزر تخریب را روشن کرده  و مستقیم به سمت ریاست مجلس یازدهم نشانه گیری کنند.

بی جهت هم نیست که چند روز پیش شاهد اجرای این استراتژی در شهرستان دشتستان به فرماندهی اقای صابری بودیم.

کسی که  بدون شک در ۷ سال گذشته مغز متفکر و اتاق فکر این جریان فکری در استان بوشهر بوده است.

وقتی که یادداشت اقای صابری را با عنوان "با دستمال کثیف نمیتوان شیشه ها را شست"  خواندم ،  به نهادینه کردن و اجرایی کردن این خط فکری در کلیت کشور بیشتر  واقف  و واقف شدم. 

 کسانی که به طور هوشمندانه و ساختار مند در حال مسموم کردن فضای سیاسی کشور با محوریت ریاست محترم قوه مقننه  سردار دکتر قالیباف  هستند ، به نوعی رویکرد  فرار به جلو را برای خود انتخاب کرده اند تا از سنجش ریز بین افکار عمومی جامعه فرار کنند . چرا که این افراد هیچ مصداق وسندی در محکومیت دکتر قالیباف  نداشته و فقط با یک سری کلیات و اتهامات واهی ثابت نشده خود اقدام به این حرکت کرده اند ، این در حالی است که قوه قضاییه به کرات پاک بودن پرونده اقتصادی آقای قالیباف را به آنها متذکر شده است.

مگر چه اتفاقی افتاده است که یک جریان خاص در کشور بدنبال تخریب شخصیت  های انقلابی و ولایی  و هم رزم شهید قاسم سلیمانی شده است .  بجز اینکه این یک سناریوی ساختگی  و هوشمند برای تخریب  چهره های واقعی انقلاب میباشد که انشالله خداوند آنها را  هدایت کند و  وعاقبتشون را ختم بخیر . 

 اقای صابری احیانا  دخالت و مشارکت یک معاون در امور اقتصادی چه ربطی به مدیر دارد. مگر قائم مقام رهبری انهم امام راحل ، جرمش به امام ربط داشت ؟  در تاریخ هم اگر یه کم بصیرت داشته باشیم در زمان امام علی( ع ) وامام حسن (ع ) وائمه اطهار شاهد این اتفاقات بوده آیم.

اقای صابری بر اساس کدام مدرک این انتسابات را به هم رزم حاج قاسم میبندید . در حالی که  نه مدرک قطعی و نه  محکومیتی وجود دارد و جالب تر اینکه قوه قضاییه هم مبری بودن ایشان را به کرات تایید کرده است . *این تذهبون برادر عزیز حداقل قف عندالشبهه .

اقای صابری  به نظر من این اتهامات جنابعالی خصوصا به سردار قالیباف ناشی از کینه شخصی جناح شما به ایشان است  که خسران و ضرر آن برای نظام بیشتر از  دشمنان و مخالفان بیرونی نظام میباشد که از شما تقاضا میشود  توبه کرده و عذر خواهی نمایید و از بوقهای بیگانه و امپریالیسم خبری انها فاصله بگیرید و به ریل واقعی انقلاب و نظام که همان تعالی و عزت ایران اسلامی است با اقتدار برگردید. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار