اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
مدیر کل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر خبر داد
مدیر کل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی درباره آخرین وضعیت خدمه شناور باری بهبهان که درآب‌های عراق غرق شده است، گفت: تلاش و هماهنگی‌های صورت گرفته برای بازگشت خدمه نجات یافته این شناور به ایران در حال انجام است اما هیچ کدام از فیلم‌های منتشر شده که به این سانحه نسبت داده می‌شود درست نیست.
شوشان: شب گذشته شناور باری بهبهان که مصالح ساختمانی و سرامیک از بند خرمشهر به بندر ام القصر عراق می‌برد در کانال آبی خور عبدالله و در محدوده آب‌های عراق غرق شد.

نادر پسنده، مدیر کل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی درباره این سانحه گفت: همچنان تیم تجسس و نجات ایران و عراق به صورت مشترک در حال یافتن اثری از دو مفقودی این سانحه است و تیم بررسی سانحه سازمان بنادر امروز صبح تشکیل جلسه داد.

وی افزود: تلاش و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت خدمه نجات یافته از شناور غرق شده بهبهان به ایران در حال انجام است و هماهنگی‌های سیاسی و منطقه‌ای بین دو کشور وجود دارد.

مدیر کل ایمنی و  حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: با وجود بدی آب و هوا و باد شدید  تیم مشترک جست و جو و نجات ایران و عراق در حال تلاش برای یافتن اثری از مفقودین بوده است؛ چرا که اولین اولویت ما پیگیری این مسئله و پیدا کردن مفقودین سانحه است اما متاسفانه به علت بدی آب و هوا در استفاده از خدمات پروازی و هلیکوپتری برای یافتن مفقودین با محدودیت‌هایی مواجه هستیم که البته به محض مساعد شدن هوا از این خدمات نیز به سرعت استفاده خواهیم کرد.

وی همچنین درباره انتشار برخی فیلم‌های منتسب به کشتی غرق شده بهبهان گفت: با توجه به ساعت سانحه هیچ فیلمی از این کشتی وجود ندارد و تصاویری که از این سانحه منتشر می‌شود صحت نخواهد داشت اما به محض دریافت خبرهای بیشتر آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار