اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
نماینده شوشتر و گتوند در جلسه با فعالان اجتماعی:
پیشرفت‌هایی که در حال حاضر می‌بینید مرهون اعتماد خودتان است و در واقع شما موفق به کسب این پیشرفت‌ها شده‌اید.
شوشان:
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین جامعه به نظر بنده، جامعه‌ای است که جوانان چه دختر و چه پسر حضور فعال داشته و موارد را مطالبه‌گری کنند و وظیفه ماست که پاسخ دهیم.

سهراب گیلانی ظهر امروز در جلسه‌ای با برخی فعالان اجتماعی شوشتر اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که در حال حاضر می‌بینید مرهون اعتماد خودتان است و در واقع شما موفق به کسب این پیشرفت‌ها شده‌اید.

وی افزود: فعالان اجتماعی مطالب مفید و خوبی هم مطرح می‌کنند که برای وحدت، پیشرفت، و توسعه شوشتر که دارالمومنین است و شرایط خاصی دارد، مثمرثمر خواهد بود.

وی با تاکید بر پیگیری مردمی مشکلات اذعان کرد: باید مطالبه‌گری شود. بنده هم موظف به پاسخگویی هستم و باید به صحبت و درخواست فعالان اجتماعی و تمام مردم و افراد مختلف گوش داده و مدنظر قرار دهم و همه مسئولین باید اینطور رفتار کنند.

وی با تمجید از دلسوزی‌های فعالان اجتماعی بیان داشت: هیچکدام از شما عزیزان فعال اجتماعی برای خودتان حرف نمی‌زنید و من این را به جای شما قسم می‌خورم که تنها پیشرفت شهرستان مدنظرتان است.

این نماینده مجلس ضمن انتقاد از کم‌کاری‌های صورت گرفته در گذشته اذعان کرد: بسیاری از مسائل در گذشته حل نشده، و حالا خودتان جریان و فردی را انتخاب کردید که باهم فریاد بزنید و من به دلیل میل به تغییر دست‌تان را می‌بوسم.

گیلانی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش خاطرنشان ساخت: افرادی که حرمت شما فعالان اجتماعی را نگه نمی‌دارند، از نظر مسائل اخلاقی، دینی و فضای باز سیاسی محکوم‌اند. شما کار خودتان را بکنید و توجهی به این موارد نداشته باشید.

وی اضافه کرد: همین که الان در کنار هم نشسته‌ایم، بهترین پاسخ برای آن‌هاست و من با افتخار همراه شما خواهم بود.

وی همچنین از ادامه داشتن این‌گونه جلسات استقبال کرد و افزود: اینکه با خودتان و با من بنشینیم و مسائل گوناگون را بررسی کنیم، ضروری است. من همان سهراب گیلانی و فرزند همین دیار هستم، که مسئولیتی توسط شما مردم به من سپرده شده که وظیفه‌ دارم به درستی انجام دهم.

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان اظهار داشت: من هم فعال اجتماعی هستم. فعال سیاسی هستم. اگر نبودم که در عرصه انتخابات وارد نمی‌شدم. دلیل آن هم بررسی شرایط بود که دیدم عقب مانده‌ایم و کمبودهای بسیاری در شوشتر و گتوند داریم. 

او گفت: فلسفه حضور ما طبق فرمایش حضرت امام (ره) فقط و فقط برای خدمت است. حضور رهبر، رئیس‌جمهور، نماینده و تمامی مسئولان، جهت خدمت به مردم است و این شاخص خوبی است.

به گزارش شوشان، این جلسه بیش از ۲ ساعت به طول انجامید و فعالان اجتماعی نیز به بیان نظرات خود پرداختند.

در زیر، تصاویر این نشست را ببینید: (عکاس: سید مجتبی سیدعطار)








نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار