اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران:
مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران از تحقق 312 عملیات تخصصی در قالب خدمات یکپارچه صنعت حفاری در دو ماه نخست سال خبر داد.
شوشان: مهندس فرشید قاسمی گفت: این خدمات به چاه های نفت و گاز در دست حفاری و یا در حال بهره برداری در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور ارایه می شود. 

وی با این توضیح که 100 درصد شرکت های بهره برداری نفت و گاز زیر مجموعه شرکت های تابع  شرکت ملی نفت ایران و شماری از شرکت های بخش خصوصی فعال در عرصه صنعت نفت از خدمات متنوع فنی و مهندسی ملی حفاری استفاده می کنند، افزود: ارایه این خدمات توامان با عملیات حفاری یک امتیاز شاخص برای این شرکت در منطقه به شمار می آید. 

قاسمی با اشاره به اینکه  این شرکت آمادگی کامل برای انجام درخواست های شرکت های متقاضی در هر نقطه از مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور را دارد، اظهار کرد: تحقق انجام  موفق 47 عملیات سیمانکاری چاه ها،  37 عملیات آزمایش چاه با ساق مته، 41 عملیات لوله گذاری چاه و 142 مورد عملیات تزریق پذیری بخشی از اقدامات این مدیریت در دو ماه نخست سال است. 

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران  گفت: همچنین ارایه 26 مورد عملیات لوله مغزی سیار که در مواردی در تعمیر چاه ها جایگزین دکل حفاری می شود، شش مورد عملیات حفاری با هوا،  پنج مورد عملیات ویژه حفاری به روش فروتعادلی (UBD) و 13 مورد آزمایش بهره دهی از دیگر فعالیت های این مدیریت از ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری می باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار