اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
استاندار خوزستان مطرح کرد:
استاندار خوزستان گفت: مسائل سرقت فقط مربوط به حوزه انتظامی نیست و حداقل ۱۴ دستگاه در این زمینه مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.
غلامرضا شریعتی در کمیسیون مبارزه با سرقت در خوزستان اظهار کرد: مطابق با مصوبه و دستورالعمل شورای امنیت کشور، دستگاه‌های استان‌ها موظف شده‌اند که کمیسیون‌های مبارزه با سرقت در سطح استاندار، فرماندهان انتظامی، مسئولان ذیربط و دستگاه‌های مختلف که در این زمینه نقشی دارند را مسئول‌سازی کنند و از آن‌ها پاسخ بخواهند.

وی با تاکید بر اینکه مسائل سرقت فقط مربوط به حوزه انتظامی نیست و حداقل ۱۴ دستگاه در این زمینه مسئول هستند و باید پاسخگو باشند، افزود: اقدامات و عملکردی که دستگاه‌ها باید انجام دهند و کارکرد آن می‌تواند در زمینه سرقت کمک‌کننده و کاهش‌دهنده باشد و این اقدامات بعد از این از طریق این کمیسیون پیگیری خواهد شد.

شریعتی بیان کرد: کمیسیون مبارزه با سرقت ماهانه برگزار و از دستگاه‎‌های مسئول نسبت به رفتار و عملکرد آن‌ها پاسخ می‌خواهیم تا ان‌شاءالله بتوانیم در این مسیر تمهیداتی را فراهم و نتایج خوبی را به دست آوریم.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها پای کار هستند تا ان‌شاءالله بتوانیم جنبه عملیاتی آن را بیشتر کنیم و مردم هم نتایج آن را لمس کنند.

خوزستان جزو سه استان برتر کشور در کشف سرقت‌ها

در ادامه سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه یکی از دغدغه‌ها و نگرانی مردم در حوزه امنیت داخلی در استان موضوع سرقت‌ها و جرایم خشن است، اظهار کرد: مجموعه نیروی انتظامی تلاش‌های بسیار خوب و ارزشمندی با همکاری و حمایت اعضای شورای تامین استان به خصوص استاندار و دستگاه‌های قضائی برای کنترل و مهار سرقت‌ها در سطح استان انجام داده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: الحمدلله در استان خوزستان تلاش‌های بسیار خوبی برای اقدامات پیشگیرانه در برخورد با مجرمان انجام شده به نحوی که در کشفیات سرقت‌ها و جرایم خشن، نیروی انتظامی با همکاری و حمایت دستگاه قضائی توانستنه جزو سه استانی باشد که بیشترین کشفیات سرقت‌ها را در سطح کشور. داشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط بتوانیم در راستای تامین نظم و امنیت داخلی استان به ویژه کنترل و مهار سرقت‌ها به نحوی عملکرد داشته باشیم که رضایتمندی مردم خوب و شریف استان را از مجموعه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در پی داشته باشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار