اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
شوشان - جواد الهایی سحر :
مجمع نمايندگان محترم خوزستان
مواظب دو مهم باشيد! 
1) مديران كوير نشين كه بدنبال انتقال  آب هستند
2) استاندار خوزستان 

اين دو اگر در كنار هم باشند
هميار و همكار هم باشند 
يارو ياور هم باشند 
پشتيبان و پشت سر هم باشند 

خطر آفرين ، مشكل ساز ، زمينه ساز تخريب گسترده خوزستان و ايران  خواهند بود 

نمايندگان گرامي!
همسويي با شريعتي نابودي خوزستان بدنبال دارد
تاييد استاندار خوزستان را نابودي ابر استان اقتصادي ايران مي دانيم 
لطفا اگر قدرت تغيير استاندار خوزستان را نداريد ،تشري تلنگري نيش گوني به استاندار همسو با سياست هاي تخريبگر كويرنشينان وارد كنيد 
ايرانباني و پاسباني از ميهن اسلامي هزينه دارد
كارون قدرت اوليه اقتصاد ايران است و تخريب آن مشكلات جبران ناپذيري بر توليد نفت گاز پتروشيمي كشاورزي شيلات و نخيلات و اشتغال جوامع محلي مولّد  دارد و انتقال آب كارون يك نابودي اقتصادي و تغيير در بافت جمعيتي خوزستان به دنبال دارد 

نمايندگان بزرگوار !
دلایل بیابانی شدن ایران، مدیریت نابومی آب و منابع طبیعی است نه آب و هوا و اقلیم. در حقیقت عامل اصلی این تغییرات، انسان مجهز به خِرَدِ خام و دستکاری های ناشیانه مدیریت تقلیدی سازه ای آب با تصمیم گیریهای از بالا به پایین کارگزاران و مهندسان است.

عزيزان نماينده !
مافياي آب را دريابيد !مهمترین تمرکز مافیای آب در وزارت نیرو و شرکت های اقماری خصوصی- دولتی پیرامون آن است؛ به عبارتی این بخش از دولت، مهمترین شاخه و بازوی مافیای آب است.
شرکت های خصوصی- دولتی مشهور به شرکت های «خصولتی» در نقشهای کارفرما، مشاور، پیمانکار، ناظر، عامل سوم، و... تداوم این فعالیت اقتصادی ناسالم را میسر می کنند که 60 سال است بیش از یک سوم بودجه مملکت را بدون هیچ پاسخگویی بلعیده است.

قانون گذاران عزيز!
بازوی دیگر مافیای آب را می توان در مجلس شورای اسلامی جستجو کرد. نمایندگان كوير نشين به  دنبال ساخت و ساز و انتقال آب به كوير هستند. نیروی فشار مجلس در دوره های مختلف، بخشی از چرخه ناکارآمد مدیریت سازه ای آب را رقم زده است و بر اثرات منفی سدسازی و تخریب منابع افزوده است.

تصمیماتی که مجلسي ها می گیرند باید با موازین توسعه پایدار و پایداری بوم شناختی سرزمین، همسو و هم راستا باشد، اما متأسفانه چنین نیست.
مجلس ششم دستور داد که تعداد شرکت های آب منطقه ای از هفت  به 30 شرکت استانی  افزایش یابد. استانی کردن شرکت های آب منطقه ای، اقدام بسیار غلطی بود که به سدسازیهای رقابتی و تهییج شده از سوی مافیای آب به شدت دامن زد و هر استانی خواست لازم یا نالازم سد بسازد

نمايندگان مردم شريف خوزستان
بر حسب معیارهای شماره 3 یونسکو ("یک ارزیابی جامع از اثرات زیست محیطی باید نشان دهد که پروژه کیفیت محیط زیست در محدوده مبدا یا منطقه تحویل را کاهش نمی دهد") و شماره 5 ("منافع خالص از انتقال باید به طور عادلانه بین منطقه مبدا و منطقه انتقال آب تقسیم شود ") حال با انجام طرحهاي جهنمي انتقال آب موسوم به 
تونل کوهرنگ یک
تونل کوهرنگ ۲
تونل آب کوهرنگ ۳
تونل قم رود
تونل جهنمي بهشت آباد ( در دست ساخت)
انتقال آب ونک - سولگان
طرح احداث تونل گلاب:
چه عايدات و منافعي به مردم خوزستان رسيده جز تشنگي و تخريب زمينها و ويراني جوامع محلي و تخريب خاك و جنگل ؟

 راهكار 
براي احقاق حق حقآبه گيران اصلي حوضه آبريز زاگرس نياز به مطالبه قانوني و اصولي در چارچوب هاي ضابطه مند مجلس شوراي اسلامي در طرح فراكسيون آب شديدا احساس مي شود تشكيل فراكسيون آب فراتر از يك نياز است يك احقاق حق و برنامه آبادگرانه اي كه از تخريب وسيع استان هاي آبي حوزه زاگرس خصوصا خوزستان جلوگيري مي كند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار