اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
دبیر هیات عنوان کرد:
دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان با بیان این که تکمیل مجموعه کوی طلاب اهواز (بانوان معلول) مهمترین خواسته ما است، گفت: با توجه به این که ۹۰ درصد کارهای اجرایی این مجموعه صورت گرفته، با راه‌اندازی و فعال‌سازی آن، ۸۰ درصد مشکلات هیات به ویژه در بخش بودجه‌ای حل می‌شود.
ابراهیم غرباوی در خصوص برنامه‌های این هیات برای سال جاری، اظهار کرد: تشکیل کمیته استعدادیابی استان به منظور جذب ورزشکاران جوان و مستعد، تشکیل کارگروه قهرمانی به منظور حمایت از ورزشکاران منتخب تیم‌های ملی جهت حضور هر چه بهتر و کسب مقام‌های پارالمپیک و احداث پایگاه قهرمانی ویژه جانبازان و معلولان در مجموعه کوی طلاب اهواز جهت جذب نفرات مستعد ورزشی زیر ۲۰ سال به منظور تشکیل تیم‌های پایه استان، برنامه‌های مدنظر هیات برای سال ۹۹ هستند.

وی با اشاره به مشکل بانوان معلول برای حضور در محل تمرین، گفت: با توجه به کمبودها و محرومیت‌ها در استان و نبود وسیله ایاب و ذهاب جهت تردد در تمرینات، رفت و آمد ورزشکاران خانم، مشکل اصلی در بخش ورزش بانوان معلول است. همچنین این نوید را می‌دهیم که در آینده نزدیک با طرح استعدادیابی جوانان زیر ۲۰ سال و برنامه‌ریزی در این زمینه، می‌توان تیم‌های پایه را تشکیل و به تعداد ورزشکاران خانم استان اضافه کرد.

وی با بیان این که در حال حاضر ۵۵۵ نفر ورزشکار سازمان‌یافته در هیات خوزستان وجود دارد، افزود: ۱۶ هیات شهرستانی فعال داریم و با برنامه های مدنظر جهت استعدادیابی نیز می توانیم بر تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته هیات که آینده هیات جانبازان و معلولان را می‌سازند، اضافه کنیم.

دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان در خصوص فعالیت این هیات در ایام کرونا نیز اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی جهت حفظ سلامتی تمام ورزشکاران و قانون اتخاذ شده از سوی مقامات استانی و کشوری، در حال حاضر فعالیت‌های ورزشی ما تعطیل هستند و تنها از طریق ورزش در خانه با ورزشکاران‌مان ارتباط مستمر داریم. تلاش کرده‌ایم از آن‌ها و نحوه تمرینات‌شان غافل نشویم.

وی در پاسخ به این سوال که خواسته هیات جانبازان و معلولان استان از مسئولان خوزستان چیست؟ گفت: تکمیل مجموعه کوی طلاب اهواز (بانوان معلول) مهمترین خواسته ما است؛ با توجه به این که ۹۰ درصد کارهای اجرایی آن صورت گرفته، می‌توان گفت با راه‌اندازی و فعال‌سازی آن مجموعه، ۸۰ درصد مشکلات هیات به ویژه در بخش بودجه‌ای حل می‌شود و می‌توان برای آینده روشن قدم برداشت.

غرباوی در پایان نیز گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز در حد توان به ما کمک کرده است ولی پوشش ۱۷ رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان آن هم بدون منبع درآمد سخت است. امیدواریم در این زمینه با توجه به این که هیاتی مدال‌آور در بازی‌های پارآسیایی و پارالمپیک هستیم، نگاه ویژه‌ای به ما صورت بگیرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار