اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
شوشان - کریم طالقانی :
با شور و شعف خاصی بعنوان یک روزنامه نگار خوزستانی اخبار مرتبط به هیات رییسه مجلس و کمسیون ها را رصد می کردم و بسیار افسوس خوردم  که ۱۷منتخب خوزستانی که از نظر کمی،تعداد قابل توجهی بحساب می آیند و اکثریت نیز از یک طیف سیاسی هستنند نتوانستنند در هیات  رییسه مجلس حتی یک کرسی را از آن خود کنند.
از یاد نبریم در ادوار  گذشته آقایانی نظیر سید احمد موسوی، موالی زاده ، سیدجاسم ساعدی، امیدوار رضایی و سید شریف حسینی عضو هیات رییسه مجلس بودند.
به صراحت بگویم برایم غیر قابل باور بودکه نمایندگان ما در هیات رییسه کمسیون ها هم نتوانستند خوب ظاهر شوند.
حال جوان خوزستانی انتظار دارد وزیر در دولت داشته باشد وقتی وکیلانش از قدرت لابی و رایزنی  خوبی برخوردار نیستنند و نمی توانند در مجلسی که اکثرا هم طیفند و تعداد قابل توجهی در مجمع استان دارند در هیات رییسه مجلس یا کمسیون ها سهمی داشته باشند.
چگونه در توزیع  قدرت سیاسی به آنها امید بست؟
جناب سید کریم حسینی ریاست محترم مجمع نمایندگان بعنوان یک فعال سیاسی فرهنگی، اجتماعی و یک روزنامه نگار بنمایندگی از افکارعمومی عدم رضایت و گله مندی خود را اعلام می دارد و به جناب مولوی بعنوان نایب رییس دوم کمسیون آموزش وتحقیقات تبریک می گویم.
این گله مندی  بیش از همه متوجه کمسیون انرژی است که علی رغم داشتن بیش از یک سوم اعضا نتوانستنند حتی یکنفر در هیات رییسه داشته باشند.
در نهایت تاسف مجدد خود را ابراز می نمایم و صراحتا بگویم انتظار موکلین خوزستانی از شما بیش از این هاست.
لطفا بخود آیید و با وحدت و همدلی همه اعضای مجمع و سیاست ورزی خوب خبرهای خوبی به مردم بدهید.
فعلا نمره شما در اولین گام و قدم سیاسی چیزی نزدیک به مردودی ست.
اول تیرماه ۹۹.تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار