اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
شوشان - هوشنگ نوبخت، کارشناس فوتبال :
سال ها  پیش در حالی که نود و پنج درصد افکار عمومی، کارشناسان فوتبال و اهالی رسانه کشور به دلایل مختلف خواهان خداحافظی کفاشیان از مدیریت فوتبال بودند و ایشان بی تفاوت نسبت به همه ی این مطالبات و در حالی که به ریش همه می خندید و اشک همه را در می آورد، مطلبی نوشتم با همین تیتر  که ، همه کفش ها را آویزان می کنند  جز  کفاشیان. 

سال ها از آن موضوع می گذرد و جمعیت 80 میلیونی ایران و مسوولین 32 نهاد دولتی و نظارتی و البته گردن کلفت های جامعه فوتبال و ورزش و البته مجلس، در حالی که زورشان به حذف مرد همیشه خندان نرسید، ایشان به صورت خودجوش تشخیص دادند که مدتی نباشند و آقای تاج را از اتاق بغل دعوت کردند که بیاید و روی صندلی اش بنشیند. 
حال و پس از اندک زمانی که آقای تاج دوران نسبتا خوبی را مدیریت کرد و سپس به دوران افول و حاشیه رفت به شیوه ای متضاد با کفاشیان و در قالب بیماری، دردسر رسانه ها و فشار  افکار عمومی را از سر خود برداشت تا کشتی ترک خورده ی فوتبال ایران همچنان بدون تعمیر و بدون ملوان در تلاطم امواج طوفانی این روزها، سرگردان در سواحل فیفا و کنفدراسیون آسیا بچرخد. 

در حالی که با نذر و نیاز و دعا و سنا  از شیوه ی مدیریتی کفاشیان عبور کردیم و داشتیم شیوه های نوین تر  مدیریتی را تمرین می کردیم و قید آقای تاج که شاید، همان فتوشاپ جدی تری از چهره ی کفاشیان بود را هم زدیم  همه منتظر یک تحول نوین و تاریخی بودند که یک جوان فوتبالی ه تحصیلکرده ی مدیر و مدبر و قراداد بلد را برای سکان هدایت کشتی فوتبال پشت میز فدراسیون ببینند ، دوباره صدای خنده های مردی به گوش می رسد که کفش های همه را آویزان کرده غیر از خودش را. 

مردی که می خواهد با بازگشت دوباره اش به عرصه مدیریت  به دنیا ثابت کند که فوتبال در ایران چنان شبیه به یک جوک است که فقط او و خنده هایش می توانند نگذارند این جوک را کسی جدی بگیرد. 

این که کفاشیان هرگز قصد ندارد کفش هایش را آویزان کند و همچنان شانس حضور خنده دارش، بسیار جدی تر از پیش است، نشان می دهد که در کشور ایران قحط الرجال مدیریت و تدبیر  بیداد  می کند.
شاید هم بهتر باشد، فوتبال را به عنوان یک بازی و تفریح ورزشی، خیلی جدی نگیریم  و بگذاریم با حضور دوباره کفاشیان، همه با هم خوش باشیم و به ریش هم بخندیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار