اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان تصریح کرد:
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: عزم نظام جمهوری اسلامی، دولت و مدیران استانی بر حل مشکلات خوزستان است.

شوشان: سعید رضوانی در جریان بازدید خبرنگاران از اجرای فاز دوم آبرسانی به منطقه غیزانیه اظهار کرد: این بازدید با هدف در جریان قرار گرفتن اصحاب رسانه از آخرین اقدامات و خدمات در حال انجام برای آبرسانی به این منطقه و سایر مناطق از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در کنار تمامی مشکلات و تنگناهای موجود، عزم نظام جمهوری اسلامی ایران، دولت و مجموعه استان به حداقل رساندن مشکلات است، افزود: از شرکت آب و فاضلاب خوزستان به ویژه حوزه آب و فاضلاب روستایی این شرکت، بخشدار غیزانیه، مجریان، ناظران و تمامی کسانی که در این شرایط سخت و اوضاع نامساعد جوی، بصورت شبانه روزی در حال تلاش برای به سرانجام رساندن طرح آبرسانی به روستاهای این منطقه هستند، تقدیر و تشکر می نماییم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان تأکید کرد: استاندار خوزستان روند اجرای پروژه آبرسانی به منطقه غیزانیه را از طریق بازدیدهای میدانی و سرزده مورد بررسی قرار می دهد تا وعده داده شده از سوی وی مبنی بر تکمیل پروژه و ارتباط بین ایستگاه های آبرسانی در موعد مقرر به سرانجام برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار