اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
استاندار خوزستان با بیان این که متاسفانه ورزش نمی‌کنم اما ورزش خوزستان را پیگیری می‌کنم، گفت: وضعیت بدنم به صورتی است که به دلیل کار زیاد و استراحت کم، احساس می‌کنم دچار پیری زودرس شده‌ام و خانواده نیز تاکنون چندین بار به من توصیه داشته‌اند که ورزش کنم و من هم قصد انجام این کار را دارم.

غلامرضا شریعتی در اولین جلسه شورای ورزش خوزستان در سال ۹۹ که شامگاه هفتم تیرماه در استانداری برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا برگزاری شورای ورزش خوزستان ۲ سال توقف داشت؟ اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان باید در این زمینه پاسخ بدهد. البته از اسفندماه سال گذشته تاکنون این جلسه به خاطر شیوع کرونا برگزار نشد، ضمن این که سال گذشته شورای جوانان که مربوط به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بود را برگزار کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استاندار ورزش می‌کند؟ گفت: متاسفانه خیر، اما ورزش خوزستان را پیگیری می‌کنم. البته وضعیت بدنم به صورتی است که به دلیل کار زیاد و استراحت کم، احساس می‌کنم دچار پیری زودرس شده‌ام و خانواده نیز تاکنون چندین بار به من توصیه داشته‌اند که ورزش کنم و من هم قصد انجام این کار را دارم.

استاندار خوزستان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از وضعیت ورزش خوزستان رضایت دارید؟ عنوان کرد: در مجموع از ورزش خوزستان رضایت دارم زیرا هم در ورزش قهرمانی و هم همگانی، استان خوب کار کرده است، البته ممکن است در جز به جز آن انتقاداتی وجود داشته است اما در مجموع نمره قبولی به ورزش خوزستان می‌دهم.

وی درباره مطالبات ورزش خوزستان از وزارت نفت نیز اظهار کرد: مصوبه است که صنایع به سمت ورزش همگانی بروند و ورزش حرفه ای را دنبال نکنند و این یک الزام است زیرا مصوبه مجلس است و وزارتخانه‌ها باید به آن عمل کنند.

همچنین با توجه به تحریم‌های ظالمانه، وزارت نفت نیز با مشکل مواجه شد و کسی نمی‌تواند این مهم را رد کند و نفت هم مجبور است مسائل خود را اولویت‌بندی و مدیریت کند تا بتواند شرایط اداره وزارتخانه را تامین کند. بر این اساس با اتخاذ سیاست‌هایی، منابع خود را در قسمت‌های مختلف، کم و زیاد می‌کند تا بتواند پیش برود. در زمینه ورزش نیز تصمیم گرفتند اعتبارشان را کم کنند. ان‌شاءالله با وزیر نفت در این زمینه صحبت خواهم کرد، البته او همیشه نسبت به خوزستان و ورزش آن نظر مثبت داشته است.

شریعتی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا وزارت صنایع به خوبی از تیم‌های تحت پوشش خود حمایت می‌کند اما این مهم از سوی وزارت نفت دیده نمی‌شود؟ گفت: می‌دانم که فولاد، سپاهان و ذوب آهن تیم‌های دولتی نیستند و به نوعی خصوصی هستند و آن مصوبه مجلس بر آن‌ها الزام‌آور نیست اما نفت کاملا دولتی است و مجلس در این زمینه مصوبه دارد. البته نفت همراهی کرده و در این همراهی کوتاهی نداشته است.

وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا از وضعیت تیم استقلال اهواز و سقوط آن به لیگ برتر خوزستان و این که مالک آن در زندان است، خبر دارید؟ عنوان کرد: اینکه این تیم به لیگ دسته پایین صعود کرده است، اطلاع داشتم اما از وضعیت مالک آن، خیر. به هر حال هر کمکی که از دستم بر آمده، تاکنون برای ورزش استان انجام داده‌ام و قول می‌دهم که از این به بعد هم انجام دهم. وضعیت استقلال اهواز را هم باید بررسی کنیم و اگر راهی داشته باشد، حتما کمک خواهم کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار