اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به آغاز ترم تابستان در این دانشگاه از ۱۵ مرداد، گفت: ترم تابستان به مدت شش هفته، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
علیرضا جلیلی‌فر اظهار کرد: ترم تابستان دانشگاه شهید چمران اهواز از ۱۵ مرداد آغاز می‌شود اما زمان دقیق ثبت‌نام و انتخاب واحد به زودی از طریق معاونت آموزشی دانشگاه به دانشجویان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه معمولا در ترم‌های تابستان درس‌های عمومی ارائه می‌شوند، افزود: در دانشگاه چمران نیز درس‌های زبان عمومی مهندسی، اندیشه اسلامی یک و ۲، فارسی عمومی، ریاضی یک و ۲، فیزیک یک و شیمی عمومی ارائه می‌شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به ارائه ترم تابستان برای دومین سال متوالی، ادامه داد: ترم تابستان به مدت شش هفته به صورت مجازی برگزار خواهد شد.  

جلیلی‌فر در پایان گفت: سال گذشته حدود هزار دانشجو در ترم تابستان ثبت‌نام کردند و امسال نیز آموزش مجازی دیگر به عنوان فرضیه در نظر گرفته نمی‌شود و یکی از روش‌های آموزش به حساب می‌آید و اعضای هیات علمی و دانشجویان با این نوع آموزش آشنا شده‌اند، بنابراین انتظار می‌رود که دانشجویان نسبت به سال گذشته استقبال بیشتری داشته باشند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار