اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
نماینده ولی فقیه در خوزستان:
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه نیازمند حضور گروه‌های جهادی در میدان مقابله با ویروس کرونا در خوزستان هستیم، گفت: حضور این نیروها باعث دلگرمی مردم و کمک حال کادر درمان و بیماران است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، هشتم تیرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیازمند حضور گروه‌های جهادی در میدان مقابله با ویروس کرونا هستیم، اظهار کرد: همان‌طور که نیروهای جهادی و فرزندان انقلاب در صحنه‌های گوناگون مانند سیل سال گذشته و مشکلات عدیده، شب و روز خود را در کنار مردم خوزستان حضور داشتند، امروز هم که درگیری کشور و دنیا را با ویروس کرونا داریم، نیازمند حضور بیشتر این نیروها در میدان هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به صحبتی که رهبر انقلاب در جمع مسئولان دستگاه قضا داشتند، نیازمند آن هستیم که ملزومات این مسأله را خوب رعایت کنیم. اگر خدای ناخواسته ما به جایی برسیم که کادر درمانی ما خسته شوند و نتوانند ادامه مسیر را داشته باشند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ لازم است نیروهای جهادی در عرصه و میدان، حضور بیشتری داشته باشند و کمک حال کادر درمانی و بیماران ما باشند.

امام جمعه اهواز ضمن دعوت از نیروهای جهادی برای حضور در خوزستان اظهار کرد: ما در استان خوزستان برای حضور نیروهای جهادی در موضوعات گوناگون مخصوصا در بحث ویروس کرونا لحظه‌شماری می‌کنیم. این حضور باعث دلگرمی مردم و مسئولان ما است و اگر خدایی ناکرده این ویروس ادامه داشته باشد، خوف این را داریم که کادر درمانی ما خسته شوند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: اگر نیروهای جهادی کمک حال کادر درمانی باشند، طبیعتا خداوند متعال لطف می‌کند. این دوران مانند دوران هشت سال دفاع مقدس، نیازمند حضور نیروهای جهادی است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار