اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
تکذیب یک شایعه / دهیار روستای مشرحات از بخش غیزانیه:
علوی شائبه استفاده شرکت نفت از خط انتقال آب به غیزانیه را رد کرد و گفت: این مساله که برخی گروه‌ها از سر دلسوزی یا عدم اطلاع کافی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، به این شکل که مطرح می کنند، نبوده است.
حسن علوی دهیار روستای مشرحات بخش غیزانیه در گفتگو با شوشان اظهار داشت: شائبه پیش آمده مبنی بر برداشت آب توسط شرکت نفت از خط آب بخش غیزانیه واقعیت ندارد.

علوی افزود: انشعاب آب توسط یکی از شرکت های پیمانکاری در زمان احداث کارخانه نمکزدایی برای مدت کوتاهی مورد استفاده قرار گرفته و مربوط به بیش از بیست سال پیش بوده که همان زمان با راه اندازی نمکزدایی از مدار خارج و مسدود شده‌ است.

دهیار روستای مشرحات از بخش غیزانیه شائبه استفاده شرکت نفت از خط انتقال آب به غیزانیه را رد کرد و گفت: این مساله که برخی گروه‌ها از سر دلسوزی یا عدم اطلاع کافی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، به این شکل که مطرح می کنند، نبوده است. 

علوی توضیح داد: مشکلات بخش غیزانیه زیاد است و همه دستگاه‌ها پای کار آمده‌اند که این مشکلات را حل کنند. شرکت نفت هم از سالیان گذشته تا کنون خدمات بسیاری برای مردم این بخش و روستاهای همجوار تاسیسات انجام داده است.

وی افزود : ساخت و ترمیم مدارس و مساجد، توزیع روزانه ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار لیتر آب شرب با تانکر در روستاها از سال ۹۴ تا کنون، توزیع نوشت افزار، اهدای نهال، توسط شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت‌های نفت و گاز کارون و مارون در روستاها، بخشی از خدمات ارائه شده به بخش غیزانیه است که جای تقدیر دارد. 

همچنین شرکت نفت و شرکت‌ مناطق نفتخیز جنوب،  در  پروژه خط لوله جدید آبرسانی به روستاهای غیزانیه که توسط آب و فاضلاب روستایی در حال اجراست،  ۲۵میلیارد تومان  کمک مالی کرده‌اند.

لازم به ذکر است شرکت نفت و گاز کارون ۸ مدرسه در روستاهای بخش غیزانیه احداث کرده که دبیرستان جهاد روستای مشرحات یکی از این مدارس است که حدود ۲ سال پیش به بهره برداری رسیده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار