اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
امروز رخ داد؛
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از واژگونی یک تانکر حامل بنزین و یک تانکر گازوئیل در دو حادثه جداگانه خبر داد.

ابراهیم قنبری اظهار کرد: ساعت ۵:۵۳ بامداد امروز (۱۱ تیرماه) خبر واژگونی یک تانکر حامل بنزین در جاده اندیمشک - اهواز بعد از پلیس راه، به سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع‌رسانی شد و نیروهای آتش‌نشانی در ساعت ۶:۱۲ در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی افزود: آتش‌نشانان با حضور در صحنه، نسبت به ایمن‌سازی این تانکر سوخت اقدام کردند. این تانکر که از ماهشهر بارگیری خود را انجام داده بود، تقریبا ۳ کیلومتر پس از پلیس راه، با انحراف از جاده، واژگون و محموله بنزین آن دچار نشست شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: با توجه به نزدیک بودن شبکه برق به محل حادثه و گرم شدن هوا، بخارات ناشی از نشست بنزین، می‌تواند با یک عامل حرارت‌زا، شعله‌ور شود و ابعاد حادثه را گسترش دهد بنابراین همچنان آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

قنبری ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

وی بیان کرد: همچنین ساعت ۹:۵۹ امروز خبر واژگونی تانکر حامل گازوئیل، در سه‌راهی صنایع فولاد به سمت اهواز، اطلاع‌رسانی شد که نیروهای ۱۲۵ سریعا به محل حادثه اعزام شدند و از آتش‌سوزی تانکر جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: نیروهای امدادی در حال حاضر در صحنه حضور دارند و در حال امدادرسانی و کنترل صحنه حادثه هستند. ایمن‌سازی محل انجام شده و جابه‌جایی تانکر در حال انجام است.

قنبری اعلام کرد: به دلیل واژگون شدن تانکر و ریختن گازوئیل در جاده، هم‌اکنون در مسیر برومی به سمت اهواز ترافیک تقریبا سنگینی به وجود آمده که در حال روان شدن است.

وی با بیان اینکه این حادثه نیز تلفات جانی نداشته است، تصریح کرد: خواب‌آلودگی و انحراف از جاده و برخورد با جدول وقوع این دو حادثه بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در چنین حوادثی جهت تخلیه مخزن بنزین، به پمپ‌های ضدجرقه نیاز است که وظیفه تهیه و اجرای آن بر عهده عوامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار