اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
در فضای مجازی یک کلیپ تصویری از مصاحبه ی آقای زاکانی منتشر گردید که هر ناآشنا به علم سیاست و اوضاع درونی کشور ایران را، دچار خطای هاله ای می نماید.

در این مصاحبه آقای زاکانی به شیوه ی محمود احمدی نژاد خود سوالات را طرح می کند و خود پاسخگوی آنها می شود و چنانچه کسی از او سوالی بنماید باز خود او با سوالی دیگر، سفسطه وار در مقام مدعی برمی آید و پرسشگران را  مانند بدهکاران واقعی در موضع پاسخگویی به  اهداف سیاسی جناح خود  می نشاند.

جناب آقای زاکانی، در این مصاحبه می گوید، تاج گردون در استان خود چند بار رد شده که نهایتا، در شورای نگهبان مرکزی تایید می شده که، کار درست در همان نهاد زیردستی صورت می گرفت ولی متاسفانه در این میان نقش افراد نفوذی در نهادهای بالای دستی موجب تایید صلاحیت می گردید که ما با دلیری و شجاعت ضمن نشان دادن نقض آن معیارهای نادرست تائید صلاحیت به وجود شبکه های نفوذ در تائید ایشان پی می بریم.
جناب آقای زاکانی در این مصاحبه می گوید، من کسی هستم که زیرخم خیلی از دانه درشتها را گرفتم و هراسی در دل به راه ندادم که تاجگردون در مقابل آنها عددی نیست.

به هر حال این گونه ابراز وجود سیاسی از طرف یک نفر بعنوان عضوی از حاکمیت سیاسی که خود را در عینیت کل نظام و سیستم تصور می کند و ایضا،  پاکدست ترین، فهیم ترین، شجاع ترین و گول ناخورترین معرفی می کند و در عوض جریانات دیگر درون نظام را به نوعی مشکل دارترین، سازشکار ترین، گول خورترین، بده بستان ترین، نفوذی زده ترین و معاف ترین عوامل حکومت برآورد می نماید به هیچ‌وجه نمی تواند این نوع  نگرش خالی از اشکال باشد و به خودی خود این  ادعای عجیب و غریب در ردیف همان ادعاهایی نباشد که محمود احمدی نژاد سعی می داشت در ذهنیت مخاطبان خود تبدیل به واقعیت کند.

با این توصیف باید گفت؛ صدرحمت به سوفیست های سفسطه گرای عهد یونان باستان از پروتاگوراس گرفته تا گرگیاس

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار