اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
الف : محسن رضایی مانند سایر نیروهای دسته چندمی، بقول معروف به مانند هنداونه ی دربسته ای در جبهه ی انقلاب نیست و میزان ریسک پذیری در انتخاب او بسیار پایین است.

ب : محسن رضایی، در چند دوره انتخابات که شرکت کرده صرفا، با بضاعت خود وارد صحنه گشته و بدون هیچ رانت و کمک حزبی و حکومتی توانسته در آخرین نوبت (سال ۹۲) یک ششم کل صندوق منتخب اول رای بیاورد.
 
پ : محسن رضایی در ناکارآمدی منتسب به بعضی از دولت های پیشین نه شریک بوده و نه دخیل، و همچنین در قائله های سیاسی آشتی ناپذیر هرگز دست به نافرمانی حکومتی و بدمستی ملی نزده است.

ت : محسن رضایی از لحاظ جغرافیای منطقه ای، متعلق به استان های محرومی است که هیچگاه در منصب ریاست جمهوری تا کنون نماینده ای نداشتند و وقت آن رسیده که جبهه انقلاب در پاسخ به این مطالبه برحق مغفول مانده مردمی، جانب آقای دکتر رضایی را در تعیین نامزدی خود بگیرد.

ث : محسن رضایی در سبد آرای دفاع مقدس و همچنین در سبد مناطق محروم بهترین گزینه ی مردمی و جهادی است که از جمله کارآمدی و تخصص آکادمیک شاخص اصلی در بیان برنامه های او برای مدیریت کشور است که از این منظر، ایشان بهترین نیروی جهادی است که در هنگام وقوع هر بحران اجتماعی، زیست محیطی و یا احتمال درگیری نظامی، شایستگی علمی و توانایی عملی آن را دارد که به تبعیت از مقام معظم رهبری بدون هیچ شک و شبهه ای عمل نماید.

نتیجه گیری ؛
برادران ما در جبهه ی انقلاب توجه داشته باشند که این فرصت طلایی را هرگز از دست ندهند و با توجه به تجربه های تلخ پیشین، بر اساس تعهد و انصاف از  آقای دکتر رضایی حمایت نمایند‌.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار