اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
بمنظور فعالیت موفق در پنجره واحد سرمایه‌گذاری؛
از ۳۶ دستگاهی که در پنجره واحد سرمایه گذاری تعریف شده است شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با کسب ۹۷ امتیاز در صدر این جدول در زمینه آمادگی برای فعالیت در این پنجره سرمایه گذاری قرار گرفته است.
استاندار خوزستان گفت: از ۳۶ دستگاهی که در پنجره واحد سرمایه گذاری تعریف شده است تنها ۱۷ دستگاه نمره قبولی بالای ۸۱ را دریافت کردند که "شرکت شهرک های صنعتی خوزستان" با کسب ۹۷ امتیاز در صدر این جدول در زمینه آمادگی برای فعالیت در این پنجره سرمایه گذاری قرار گرفته است.
 
شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا، " غلامرضا شریعتی " چهارشنبه در نشست بهره برداری آزمایشی پنجره واحد سرمایه گذاری استان خوزستان در سرسرای شهید رجایی استانداری بیان کرد: از شنبه ۱۴ تیرماه فعالیت آزمایشی پنجره واحد سرمایه گذاری استان خوزستان آغاز می شود.
 
وی گفت: از ۳۶ دستگاهی که دراین پنجره تعریف شده است تنها ۱۷ دستگاه نمره قبولی بالای ۸۱ را دریافت کردند که شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با کسب ۹۷ امتیاز در صدر این جدول در زمینه آمادگی برای فعالیت در این پنجره سرمایه گذاری قرار گرفته است.
 
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه نمره دهی به دستگاه ها بر اساس ارزشیابی بین المللی انجام گرفته است بیان کرد: باقی دستگاه ها که نمره قبولی دریافت نکردند باید هر چه سریع تر نواقص خود را برطرف کنند و تا یک هفته آینده آمادگی شرکت پنجره واحد سرمایه گذاری را داشته باشند در غیر این صورت مورد برخورد شدید اداری قرار خواهند گرفت.
 
استاندار خوزستان با اعلام تسهیل در فرآیند سرمایه‌گذاری در این استان گفت: ۷۰۰ فرآیند رسیدگی به درخواست سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان خوزستان با راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری از سوی دستگاه‌های اجرایی به ۲۴۶ فرآیند کاهش یافت.
 
پنجره واحد سرمایه گذاری احترام به سرمایه گذار است
 
شریعتی بیان کرد: این پنجره فرآیندهای طولانی رسیدگی به درخواست سرمایه گذاران را کوتاه و به صورت الکترونیکی انجام می دهد و درواقع احترام به سرمایه گذار است.
 
وی گفت: در این روش سرمایه گذار لازم نیست برای پیگیری کارهای خود به دستگاه های مختلف مراجعه کند بلکه با مراجعه به این سایت می تواند بعد از ثبت نام منتظر انجام فرآیندهای بررسی ثبت نام خود به صورت الکترونیکی باشد.
 
شریعتی افزود: در این روش عملکرد دستگاه ها در برخورد و رسیدگی به کارهای سرمایه گذاران شفاف سازی خواهد شد و شرایط برای سرمایه گذاری آسان در استان برای سرمایه گذاران فراهم می شود.
 
استاندار خوزستان ادامه داد: برای نخستین بار پنجره واحد سرمایه گذاری خوزستان در سطح کشور با این میزان پیشرفت و نوآوری و کیفیت در حال انجام است و وزارت کشور نیز اعلام کرد اگر این پنجره در استان خوزستان موفق عمل کند در کل کشور عملیاتی خواهد شد.
 
شریعتی با اشاره به اینکه مدیران هنوز از اهمیت این طرح مطلع نیستند افزود: برای تمامی مدیرانی که امروز در جلسه حضور ندارند اخطار کتبی ارسال خواهد شد.
 
استاندار خوزستان بیان کرد: برخی دستگاه ها در استان اعلام کردند که در این طرح همکاری نخواهند کرد، هیچگونه بهانه ای برای فعالیت نکردن در این پنجره قابل قبول نیست و با دستگاه هایی که در این طرح مشارکت نکنند برخورد شدید و جدی خواهد شد.
 
 عملیات ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری از سال ۹۶ در خوزستان با همکاری ۲ شرکت مشاوره و یک شرکت مجری آغاز شد و امروز به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
در این پنجره تمامی شرایط برای ثبت نام الکترونیکی سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان فراهم است تا تمامی فرآیندهای اداری را به صورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام دهند. با راه اندازی این پنجره زمینه برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران در استان خوزستان فراهم شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار