اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
تفاهم نامه همکاری متقابل و مشترک استفاده از خدمات دوجانبه میان شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و سازمان بسیج مهندسی صنعتی خوزستان منعقد شد.
امروز صبح مورخ ۹۹/۴/۱۴ تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان خوزستان و شرکت شهرک های صنعتی در راستای حضور مهندسین بسیجی متخصص در صنایع، عارضه یابی واحد ها و رفع مشکلات صنعت و کمک به پروژه های مرتبط با کلینیک صنعت منعقد شد.
 
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خوزستان در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه بیان نمود: واحدهای صنعتی بزرگ امکانات زیادی داشته و کمتر نیازمند راهنمایی و امور نرم افزاری هستند اما صنایع کوچک و متوسط معمولا نیروی انسانی بیشتر با امکاناتی حداقلی دارند و اشتغال و تولید مطلوبی در شهرک های صنعتی وجود داشته و این شرکت زیر ساخت های مناسبی جهت واگذاری زمین  به سرمایه گذاران صنعتی مهیا نموده است.
 
 
اخلاق محمدیان  افزود: شرکت شهرهای صنعتی وظایف حمایتی صنایع کوچک و آموزش های تخصصی به آنها را در خوزستان بر عهده دارد و بسیج مهندسین صنعتی با پتانسیل ها و توانمندی های خود در زمینه های تخصصی و وجود بسیحیان متخصص می تواند کمک شایانی یه شهرک های صنعتی نماید.
 
وی همچنین گفت: بسیجیان ما همیشه در همه عرصه های حساس مانند جنگ تحمیلی ۸ ساله ، سیل ، زلزله و غیره به کمک نظام آمده اند و توانسته اند به بهترین نحو ممکن وظایف انقلابی و‌جهادی خود را به انجام برسانند و قطعا ما از حضور بسیجیان متخصص سازمان مهندسین صنعت جهت کمک  به رفع موانع و‌ مشکلات واحد های صنعتی استقبال نموده و با تعاملات فی مابین خواهیم توانست کمک شایانی به بخش صنعت داشته باشیم. 
 
در ادامه این نشست همکاری «دکتر خانچی» رییس سازمان بسیج مهندسین صنعتی از آمادگی کامل این سازمان با توجه به وجود کانون های تخصصی مختلف در اهواز و شهرستان ها سخنانی را ایراد نمود و از توان بالای این مجموعه جهت کمک به عارضه یابی واحد ها صنعتی و نشست های b2b  در زمینه های ساخت قطعات صنعتی نام برد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار