اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
اعضای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پیش از آغاز هفته بیست و چهارم لیگ برتر آزمایش کرونا دادند.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در این فصل فراتر از حد انتظار عمل کرده و توانسته رضایت هواداران را جلب کند خود را برای حضور در هفته بیست و چهارم لیگ برتر آماده می کند.

مهران حسنوند مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در آخرین نمونه گیری که چندی پیش از اعضای تیم به عمل آمد، نتیجه تست تمام بازیکنان و کادر فنی منفی اعلام شد تا بازیکنان تیم با آرامش بیشتری تمریناتشان را دنبال کنند.

وی افزود: با وجود اینکه از ۲ بازی گذشته خود پس از وقفه چهار ماهه، چهار امتیاز کسب کرده و جایگاه خود را در نیمه بالایی جدول رده بندی تثبیت کرده ایم اما هنوز با مشکلات مالی فراوانی مواجه هستیم.

حسنوند با اشاره به اینکه تمام کشور از مشکلات تیم نفت مسجدسلیمان با خبر است گفت: بی شک بازیکنان نفت مسجدسلیمان با هدایت تارتار نه تنها در این فصل شاهکار کردند بلکه به پدیده مسابقات لیگ تبدیل شدند که دور از انصاف است که این تیم به حال خود رها شود. از ابتدای فصل تاکنون با مشکلات مالی فراوانی مواجه هستیم.

مدیر رسانه ای باشگاه با بیان اینکه نفت مسجدسلیمان یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های کشور است گفت: برای حل مشکلات تیم به سمت همه کس دست یاری دراز کردیم و بارها این موضوع را به گوش مسئولان استانی و شهرستانی رساندیم اما تاکنون هیچ کمکی دریافت نکردیم.

وی عنوان کرد: در این فصل بر خلاف انتظارها ، نتایجی خیره کننده کسب کردیم که این موضوع به غیرت و تلاش بازیکنان و کادر فنی بر می گردد. ما در رقابت های جام حذفی یکی از چهار تیم برتر مسابقات هستیم و امکان صعود به فینال را داریم لذا انتظار داریم که مسئولان از تیم نفت مسجدسلیمان حمایت کنند.

زردپوشان مسجدسلیمانی از ۲۳ بازی گذشته خود تنها سه شکست دارند و بعد از سپاهان کمترین باخت را در کارنامه خود دارند این در حالی است که نفتی ها جز فقیرترین تیم های لیگ ایران به شمار می روند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب ۳۲ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. نفتی ها در هفته بیست و چهارم لیگ در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می رود.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار