اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
مرکز جدید کانون زبان ایران در شهرستان بهبهان افتتاح شد.
این مرکز جدید که روز گذشته، ۱۸ تیرماه در شهرستان بهبهان به افتتاح رسید، در سه مقطع کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برای ترم تابستان متقاضی جدید ثبت نام می کند و متقاضیان جهت پیش ثبت نام و رزرو اینترنتی نیز می توانند به سامانه www.ili.ir مراجعه کنند و یا به صورت حضوری می توانند به آدرس، بهبهان، خیابان ذوالفقاری - بلوار نیاکان راه مراجعه کرده یا با برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۵۲۸۷۳۲۸۸ -۰۶۱ تماس گرفته و از شرایط و نحوه ثبت نام اطلاع پیدا کنند.

به خاطر بیماری کرونا و شرایط حاکم بر سلامتی مردم، در مراکز استان خوزستان، ترم تابستان هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برگزار می شود و متقاضیان می توانند به یکی از این دو حالت به تحصیل زبان بپردازند.

همچنین استان خوزستان با ۱۰ مرکز آموزشی و حدود دوازده هزار زبان آموز در شهرستانهای اهواز، دزفول، آبادان و مسجد سلیمان در حال فعالیت است. در مراکز آموزشی استان خوزستان نیز زبان های انگلیسی، فرانسه، عربی، آلمانی و اسپانیایی در حال تدریس است.

کانون زبان ایران بزرگترین و قدیمی ترین سازمان آموزشی زبان های خارجی در ایران است که از سال ۱۳۰۴ راه اندازی شد و از سال ۱۳۵۸ این نهاد آموزشی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعلق گرفت و در سراسر کشور توسعه پیدا کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار