اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان خبر داد:
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: در حال حاضر حجم بسیاری از آب شرب مورد نیاز شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان و شادگان از محل سد تنظیمی کرخه تامین می‌شود.

شوشان: فرهاد ایزدجو با بیان این که طرح آبرسانی غدیر با هدف ایجاد زیرساختهای لازم برای انتقال آب با کیفیت به شهرهای مرکزی، جنوبی وغرب استان خوزستان در حال اجرا می باشد، اظهار داشت: این طرح به عنوان مهم‌ترین طرح آبرسانی استان، آب شرب و بهداشتی بالغ بر 52 درصد مردم استان خوزستان، که جمعا 26 شهر و 1600 روستا را شامل میشود، تحت پوشش قرارمی دهد.

وی افزود: در حال حاضر حجم بسیاری از آب شرب مورد نیاز شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان و شادگان از محل سد تنظیمی کرخه تامین می شود. 

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته و به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی آب اهواز، آبادان، خرمشهر و شادگان و جلوگیری از ایجاد تنش آبی در فصل تابستان، در تلاش هستیم تا پروژه‌های اجرای خط انتقال دو هزار میلیمتری فولادی از ایستگاه پمپاژ ام الدبس تا مخازن متعادل کننده بطول 5 کیلومتر و احداث مخزن 42 هزار متر مکعبی و کارهای تکمیلی تلمبه خانه یاد شده ظرف مدت حداکثر ۱۵ روز  انجام و به بهره برداری برسد. 

وی عنوان کرد: با نصب و راه اندازی یک دستگاه الکترو پمپ به قدرت 2500 کیلوات با ظرفیت 1800 لیتر بر ثانیه و تکمیل لاگن دوم به ظرفیت 35هزار متر مکعب در تلمبه خانه ام الدبس، آب شرب پایدار شهر و روستاهای تحت پوشش طرح غدیر افزایش می یابد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار