اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
رئیس اتحادیه مشاوران املاک اهواز خبر داد:
رئیس اتحادیه مشاوران املاک اهواز از افزایش بیش از ۷۰ درصدی نرخ اجاره بهای مسکن در شهر اهواز در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
قنبرعلی زنگنه اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی که این ویروس برای مردم به همراه داشته است، به صاحبخانه‌هایی که خانه‌های خود را اجاره می‌دهند پیشنهاد کرده‌ایم که قراردادهای سال گذشته خود را مستاجر با همان شرایط سال گذشته تمدید کنند.

وی افزود: در بحث نرخ اجاره بها، دولت بخشنامه‌ای ارائه کرده است که بر مبنای آن، نرخ اجاره در اهواز نباید بیشتر از ۲۰ درصد افزایش پیدا کند اما عده‌ای این بخشنامه را رعایت نمی‌کنند و اجاره بهایی بیشتر از آنچه دولت بخشنامه کرده را طلب می‌کنند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اهواز تصریح کرد: نرخ اجاره بهای مسکن در شهر اهواز در مقایسه با سال گذشته بیش از ۷۰ درصد افزایش یافته است که این میزان افزایش با توجه به شرایط اقتصادی بسیار ناخوشایند است و باید راهکاری برای کاهش آن در نظر گرفته شود.

زنگنه بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و بالا رفتن بهای مسکن، میزان معاملات اجاره و رهن مسکن بسیار کاهش یافته است.

وی ادامه داد: کسانی که در شرایط فعلی مسکن در بازار مانور می‌دهند، به دنبال سوءاستفاده هستند. این افراد در شرایط فعلی رقم‌هایی برای اجاره بها و رهن مسکن مطرح می‌کنند که به نوعی سوءاستفاده از شرایط است و متاسفانه برخی از مردم نیز این ارقام را می‌پذیرند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اهواز گفت: برخی از مالکان اما در این شرایط مستاجران خود را رعایت کرده‌اند و قرارداد سال گذشته را بدون افزودن درصدی تمدید کرده‌اند که باید از این مالکان که شرایط را درک کرده‌اند، تشکر کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار