اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
مدیر روابط عمومی هیأت کشتی خوزستان:
مدیر روابط عمومی هیأت کشتی خوزستان تحول در کشتی آزاد و فرنگی را از برنامه های جدید این هیأت برشمرد و گفت: طی جلسه ای هم اندیشی از مربیان در بخش آزاد استان دعوت بعمل آمد که همه مربیان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

آرین زمان پور مدیر روابط عمومی هیأت کشتی خوزستان در گفتگو با شوشان اظهار داشت: با حکم رئیس فدراسیون کشتی، اردوان صاحب بعنوان سرپرست هیأت کشتی استان خوزستان منصوب شد و پس از استعفای سید حسین مرعشیان از سمت ریاست هیأت کشتی استان خوزستان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حکمی اردوان صاحب را بعنوان سرپرست این هیأت تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیأت منصوب کرد.

زمان پور افزود: اردوان صاحب سرپرست هیأت کشتی خوزستان، داور درجه یک بین المللی کشتی و دبیری هیأت کشتی استان خوزستان را در کارنامه کاری خود دارد.

مدیر روابط عمومی هیات کشتی خوزستان ادامه داد: اولین اقدام سرپرست جدید هیات کشتی خوزستان پس از بررسی تمامی ابعاد و مشکلات این بود که جلسه ای با مسئولین کمیته های هیات کشتی برگزار کنند تا طرح و برنامه های جدید مورد بررسی قرار گیرد.

 زمان پور گفت: سرپرست هیات کشتی خوزستان در اقدامی سرهنگ اسکندر عیسوند مدیر تربیت بدنی و معاونت آموزش نیروی انتظامی خوزستان که از قهرمانان کشتی فرنگی استان و کشور هستند را بعنوان سرپرست دبیری هیئت کشتی خوزستان منصوب کردند. همچنین مهدی بشیرزاده داور المپیکی کشورمان بعنوان رییس کمیته داوران هیات کشتی خوزستان انتخاب شد.

مدیر روابط عمومی هیات کشتی خوزستان از برنامه های جدید این هیأت برای تحول در این رشته ورزشی گفت و بیان داشت: تفاهم نامه ای از سوی هیأت کشتی خوزستان و هیأت کشتی منطقه آزاد اروند منعقد شد زیرا منطقه آزاد از امکانات بسیار خوبی برخوردار است که خدمات خوبی به علاقه مندان به کشتی می تواند ارائه کند.

زمان پور اضافه کرد: کشتی آزاد خوزستان در گذشته بسیار خوب عمل می کرد و نفراتی بطور مقطعی در سطح کشور و تیم ملی حضور داشتند اما در سال های گذشته توجه کمتری به کشتی آزاد در استان شده بود که سرپرست جدید هیأت کشتی خوزستان در نظر دارد تحولی اساسی در این بخش ایجاد کند.

مدیر روابط عمومی هیأت کشتی خوزستان تحول در کشتی آزاد و فرنگی را از برنامه های جدید این هیأت برشمرد و گفت: طی جلسه ای هم اندیشی از مربیان در بخش آزاد استان دعوت بعمل آمد که همه مربیان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین در پایان این نشست چکیده نظرات بصورت دستورالعمل و آیین نامه به شهرستان ها ابلاغ شده است و از سوی هیأت کشتی برای اجرای دقیق آن نظارت خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیأت کشتی خوزستان مهمترین مشکل و مانع بر سر توسعه کشتی در خوزستان را مسائل مالی عنوان کرد و گفت: کمبود منابع مالی در روند توسعه کشتی در خوزستان موثر بوده است و همه کشور با توجه به تحریم شدید و شیوع بیماری کرونا باعث شده است که متضرر شوند.

زمان پور تاکید کرد: در دوره جدید برنامه های بسیاری برای توسعه ورزش کشتی در استان داریم که بعنوان نمونه جذب اسپانسر قوی و همچنین ارتباط با خیرین در امور ساخت اماکن ورزشی برای علاقه مندان به کشتی از اولویت های کاری اردوان صاحب سرپرست جدید این هیأت قرار گرفته است.

وی افزود: در نظر داریم در سنین پایه تیم ها فعالیت خود را آغاز کنند تا بتوانیم تیم بزرگسالان ما در مسابقات کشور حضور قوی داشته باشد و یقینا هیأت کشتی حمایت خواهد کرد. در همین راستا تیم آریو برزن بهبهان و فولاد اکسین خوزستان بصورت کتبی و رسمی اعلام آمادگی کردند.

زمان پور اضافه کرد: هیأت کشتی خوزستان با قدرت در لیگ امسال شرکت خواهد کرد و به گونه ای تدارک دیده شده است که شخصیت تیم و استان در این مسابقات حفظ شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار