اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
کوروش مودت با بیان این‌که سناریوهای مختلفی برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهرهایی با وضعیت سفید، زرد و قرمز در نظر گرفته شده است، گفت: البته استفاده از فضای مجازی و شبکه شاد در اولویت قرار داده شده است.
کوروش مودت در جلسه شورای آموزش و پرورش که امروز (25 تیرماه) در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به شرایط فعلی، امتحانات استعدادهای درخشان 2 هفته به تعویق افتاد و 2 هفته با تاخیر برگزار می‌شوند. آزمون استعدادهای درخشان برای پایه هفتم و دهم نیز برگزار می‌شود که در این آزمون 15 هزار و 830 دانش آموز برای حضور در امتحانات استعدادهای درخشان ثبت‌نام کرده‌اند. 

وی افزود: یکی از کارهای بسیار خوبی که صورت گرفته، این است که کلیه روستاهای با جمعیت بیش از 200 خانواری که به اینترنت وصل نیستند تا شهریور ماه به اینترنت وصل شوند. ما در استان 3 هزار و 500 روستا را برای متصل کردن به اینترنت معرفی کرده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان این‌که  تاکنون در خصوص اجرای پروژه مهر، بخشنامه‌ای از سوی وزارت نیامده است اما کار خود را در استان آغاز کرده‌ایم و شش کارگروه تشکیل داده‌ایم، گفت سناریوهای مختلفی برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهرهایی با وضعیت سفید، زرد و قرمز در نظر گرفته شده، اما استفاده از فضای مجازی و شبکه شاد در اولویت قرار داده شده است.

مودت ادامه داد: در خصوص پوشاک دانش‌آموزان به دلیل شرایط موجود، لباس فرم تنها برای  پایه‌های ورودی اجباری است و پایه‌های میانی می‌توانند از لباس سال‌ گذشته خود استفاده کنند.

وی با اشاره به موفقیت‌هایی به دست آمده در آموزش و پرورش استان نیز عنوان کرد: در این مدت، موفقیت‌هایی توسط آموزش و پروررش خوزستان کسب شده که شامل موفقیت 37 دانش‌آموز در چهارمین جشنواره سفیران سلامت استان، کسب رتبه اول مسابقات جهانی نقاشی و کسب 60 رتبه برتر ورزشی است. همچنین 91 دانش‌آموز در المپیاد علمی پذیرفته شدند که برگزیدگان به المپیادهای جهانی راه پیدا می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان، گفت: امتحانات پایه دوازدهم با شرکت 43 هزار و 500 دانش آموز در 520 حوزه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و نتایج آن نیز روز گذشته اعلام شد.


منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار