اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
استاندار خوزستان گفت: پس از صدور رای دادگاه و تعیین و تکلیف کالاهای موجود در انبار اموال تملیکی خوزستان، بخشی از این اقلام بر اساس نیاز به مناطق محروم اختصاص داده می‌شود.
غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از انبار اموال تملیکی گمرکات خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعدادی از اقلام موجود در این انبارها هنوز بلاتکلیف مانده و برای آنها رای صادر نشده که باید در اولویت قرار گیرد چرا که این اموال تا پیش از رای متعلق به مردم است و دولت نمی تواند هیچ تصرفی در آن ها داشته باشد.

وی افزود: برای بخشی از اقلام موجود در انبار رای دادگاه صادر شده که باید تلاش شود دولت از این محل،درآمدهایی داشته باشد و این اقلام ارزشمند به سرعت در مزایده به فروش رسیده و به خزانه بیت المال بازگردد.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین تعدادی از این اقلام باید مورد استفاده محلی قرار گیرد که در این زمینه نیز باید سرعت بیشتری به کار بدهیم.

وی تصریح کرد: هماهنگی های لازم با مسوولان مربوطه صورت گرفته تا بخشی ا از این اقلام به صورت کمک به مناطق محروم اختصاص داده شود.

سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی نیز در ادامه در این خصوص گفت: برنامه ریزی برای نحوه توزیع این اقلام انجام شده تا بتوانیم این کالاها را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان افزود: امید است که از امکانات و کالاهایی که در انبار اموال تملیکی استان وجود دارد، جهت کمک به نیازمندان به خوبی استفاده کنیم.

همچنین ناظر گمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز  در ادامه اظهار داشت: بسیاری از اموال تملیکی سال ها در انبار گمرک بوده و این درحالی است که شاید از این اقلام بتوانیم استفاده های بهتری داشته باشیم.

غلامرضا بلوطی میرزا افزود: سرنوشت برخی از این کالاها مشخص بوده و نمی توان از آن ها در بازار مصرف استفاده کرد و باید در اختیار نهادهای مورد نیاز قرار گیرد و برخی از اقلام نیز بر اساس نیاز به بازار تزریق شود.

ناظر گمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز گفت: امید است باتوجه به پیگیری های استاندار خوزستان و سپاه استان بتوانیم هرچه سریعتر تکلیف این اقلام را مشخص کنیم.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی خوزستاننیز در حاشیه این بازدید گفت: خیلی از پرونده ها در یک سال اخیر تعیین تکلیف شده اند و کارهای کارشناسی نیز انجام شده و اکنون بخشی از کالاها آماده فروش است و در ۲ هفته آینده پیش بینی می شود ۵۰ درصد انبارها خالی شود.

فریبرز گرگی افزود: در این انبارها کالاهایی مربوط به سال ۱۳۹۴ وجود دارد که رسوب شده و با سرعت بهع دنبال تعیین تکلیف آن ها هستیم.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی خوزستان اظهار داشت: موادغذایی، کالای خانگی و پوشاک از جمله اقلام موجود در انبار است که با هماهنگی های ضورت گرفته پوشاک موجود در انبارها به بهزیستی استان تحویل داده می شود.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار