اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:
دکتر ابول‌نژادیان گفت: اکنون ۹۰ درصد تخت‌های ICU اشغال هستند و ظرفیت خالی داریم؛ امیدواریم روزهای آینده موارد بستری در ICU نیز کاهشی شود و به همین نسبت میزان مرگ و میر کاهش یابد.
دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: آمار بستری کروناویروس در خوزستان رو به کاهش است و در حال حاضر تعداد موارد بستری در بیمارستان‌ها نسبت به دو هفته قبل، ۵۰۰ نفر کاهش یافته است.

وی با اشاره به ترخیص یکی از بیمارستان‌های اهواز در پذیرش بیماران کرونا در هفته‌ای که گذشت، افزود: دستور داده‌ایم در یک بیمارستان دیگر نیز از این به بعد بیمار مبتلا به کرونا بستری نشود تا بیمارستان با ترخیص بیماران، از چرخه کرونا خارج شود و در اختیار سایر بیماران قرار بگیرد.

ابول‌نژادیان با اشاره به تکمیل ظرفیت تخت‌های ICU خوزستان در مدت دو هفته اخیر، گفت: هفته گذشته در خوزستان تخت ICU خالی نداشتیم اما اکنون ۹۰ درصد تخت‌های ICU اشغال هستند و ظرفیت خالی داریم؛ امیدواریم روزهای آینده موارد بستری در ICU نیز کاهشی شود و به همین نسبت میزان مرگ و میر کاهش یابد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: استاندار خوزستان دستورهای لازم در خصوص تعرفه‌گذاری ماسک را داده است که امیدواریم این روند ادامه یابد و ماسک با قیمت مناسب در داروخانه‌ها در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، در خصوص رسیدگی به بیماران دچار گرمازدگی در خوزستان با توجه به افزایش دما همزمان با اوج شیوع کرونا، گفت: برای گرمازدگی تمهیداتی در اورژانس‌ها اندیشیده شده و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار