اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
آزادیخواه طی تذکری در صحن:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، احد آزادیخواه در نشست علنی امروز (یکشنبه، 29 تیرماه) مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی با استناد به بندهای 9 و 10 اصل سوم قانون اساسی که بر رفع تبعیض ناروا تاکید می کند، گفت: کمکی که دولت در بحث شیوع کرونا با ارائه سبد معیشتی انجام داد، خوب بود، اما در اختیار برخی خانواده های نیازمند قرار نگرفت.

وی خطاب به امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: افرادی که این سبدهای معیشتی را دریافت نکرده اند، شرایط معیشتی خوبی ندارند، اما متاسفانه دولت تاکنون هیچگونه پاسخی در قبال حذف یارانه و ندادن سبد معیشتی به ما نداده است. بنابراین از شما می خواهیم از وزارتخانه مربوطه بخواهید که به این موضوع رسیدگی کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موانع سرمایه گذاری در شهرستان ها اظهار کرد: بسیاری از سرمایه گذاران به شهرستان ها مراجعه می کنند، اما به دلیل بروکراسی های اداری و رفتن از این طبقه به آن طبقه ساختمان ها از انجام سرمایه گذاری در شهرستان ها پشیمان می شوند، بنابراین می خواهیم ضمن رسیدگی به این موضوع، اشتغال را سروسامان دهید.

آزادیخواه در ادامه طی تذکری با استناد به ماده 202 آیین نامه داخلی گفت: در شرایط گرانی و تورم در بازار قرار داریم، اما مهمترین وزارتخانه ما که مسئول نظارت بر قیمت ها و جلوگیری از افزایش آن است، با سرپرست اداره می شود، دولت هر چه سریعتر وزیر را برای وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی کند.

وی تصریح کرد: ما وزیری می خواهیم تا کمک کند مشکلات این حوزه حل شود، هر چند سرپرست فعلی و همکارانشان در حال تلاش هستند، اما نباید دولت معرفی وزیر را موکول به انفکاک دو وزارتخانه بداند، بنابراین هر چه سریعتر وزیر پیشنهادی خود را برای این وزارتخانه معرفی کند تا وضعیت بازار و گرانی ها کنترل شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار