اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب؛
نشست هم اندیشی فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید تندگویان(وزارت نفت - جنوب) سازمان بسیج ادارات سپاه خوزستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در این نشست مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به فعالیت های چشمگیر و مستمر پایگاه های بسیج حوزه مقاومت کارمندی شهید تندگویان، از اهتمام‌ این حوزه به فعالیت‌های عام المنفعه و پیشگامی در عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت قدردانی نمود.

سرهنگ پاسدار اسماعیل بلیوند ارشد سازمان ادارات سپاه خوزستان نیز در خصوص ابلاغیه های ارسالی و لزوم پیگیری مطالبات شعب منظور توضیحاتی ارائه داد و از فعالیت های جهادی و اقدامات فرهنگی حوزه و همچنین پشتیبانی از ماموریت های سازمان بسیج ادارات استان توسط حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان تقدیر و تشکر کرد .

در ابتدای این نشست سرهنگ پاسدار عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید تندگویان(وزارت نفت - جنوب)، ضمن تشکر از حضور منسجم فرماندهان پایگاه های بسیج در برنامه های جهادی، گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش غیزانیه، کمک های مومنانه و اقدامات مقابله با ویروس منحوس کرونا را ارائه نمود .

وی در خصوص برنامه‌های ابلاغی از سازمان بسیج ادارات سپاه خوزستان در زمینه برگزاری جشن های خیابانی دهه امامت و ولایت(غدیر)، تکمیل پروژه های جهادی، برنامه های دهه محرم و بزرگداشت هفته دولت و روز قشر بسیج کارمندی توضیحاتی ارائه داد .

سرهنگ ممبینی همچنین، یکی از برنامه های ابلاغی و محوری این حوزه را حضور منسجم در رزمایش مواسات و همدلی با توجه به نزدیکی زمان آغاز فصل بازگشایی مدارس در قالب تهیه بسته های نوشت افزار و کیف و توزیع آن در چهارم شهریور ماه همزمان با روز بزرگداشت قشر بسیج کارمندی به دانش آموزان بی بضاعت خبر داد که با همت و تلاش پایگاه های بسیج،  اجرایی خواهد شد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار