اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کاهش موارد بستری کووید - ۱۹ در خوزستان و خروج از پیک ‌اول این بیماری خبر داد.
دکتر فرهاد ابول‌نژادیان پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق داده‌های مربوط به بستری بیماران مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان، از ۶ تیرماه تاکنون (۲ مردادماه)، روند بستری بیماران پس از هشت هفته افزایش، به طور محسوسی کاهش پیدا کرده است‌.

وی افزود: به نظر می‌رسد با اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا، تلاش بی‌وقفه کادر بهداشت و درمان استان و اطلاع‌رسانی گسترده در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه و شبکه‌های اجتماعی برای دعوت از مردم به استفاده از ماسک، هنگام خروج از منزل و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خوزستان که دیرتر از سایر استان‌ها وارد پیک‌ بیماری شده بود، از پیک ‌اول این بیماری عبور کرده است‌.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در پی کاهش بستری بیماران مبتلا به کرونا، تاکنون چندین بیمارستان میزبان بیماران کرونایی، تخلیه شده‌اند.

ابول‌نژادیان بیان کرد: امیدواریم در روزهای آتی با همراهی بیشتر هم‌استانی های گرامی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هرچه سریع‌تر روند بستری و ابتلا در تمام کشور و به ویژه خوزستان همچنان نزولی باشد و با ادامه رفتارهای بهداشتی، شاهد پیک‌های بعدی نباشیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار