اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص):
به دولت در هر شرایطی که نیاز داشته باشد کمک می کنیم م و تا پایان شهریور فاز سوم آبرسانی به غیزانیه اجرایی می‌شود.
به گزارش شوشان سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه در مراسم کلنگ‌زنی فاز سوم طرح آبرسانی به غیزانیه بیان داشت: از ابتدای امسال مشکلاتی در بحث آبرسانی در منطقه غیزانیه ایجاد شد و مردم در این منطقه دچار مشکلاتی شدند.

محمد با بیان اینکه آبرسانی یکی از کارهای مقدس در فرهنگ ما شیعیان است، افزود: آبرسانی را یک کار اعتقادی میبینیم و به چشم پروژه عمرانی به آن نگاه نمی کنیم.

وی بیان کرد: در ۳۰ سالی که قرارگاه خاتم تاسیس شده است، بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ کیلومتر خط لوله در ۱۵ استان کشور اجرایی شده است. بیش از ۵۰ درصد از ذخایر سدهای کشور نیز توسط قرارگاه خاتم اجرایی شده است که بخشی از این کارها در استان خوزستان بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای مشکلات غیزانیه برای ارائه خدمات به این بخش اعلام آمادگی کردیم، افزود: در ارتباط با فاز سوم، مشکلی در بحث تامین منابع مالی وجود داشت و در این زمینه با پیگیری‌های انجام شده از سوی سپاه استان خوزستان، سرانجام قرارگاه خاتم برای اجرای این طرح به کمک استان آمد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: خوشبختانه اکنون منابع اجرای این طرح و لوله‌ها نیز تامین شده است و آماده عملیات اجرایی هستیم.

محمدتصریح کرد: وعده می‌دهیم در مدت ۵۰ روز و تا پایان شهریورماه این خط را تکمیل کنیم تا حدود ۳۳ روستای باقیمانده در طرح آبرسانی غیزانیه، به آب شرب پایدار برسند.

وی گفت: تا زمانی که پروژه آبرسانی اجرایی شود، آبرسانی با تانکر نیز ادامه می‌یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اظهار کرد: به دولت در هر شرایطی که نیاز داشته باشد کمک می کنیم و امیدواریم پروژه آبرسانی به غیزانیه را نیز در زمان مقرر و با سرعت اجرایی کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار