اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸
سردار شاهوارپور: با توجه به گرمای ۵۰ درجه‌ ای در خوزستان، یکی از اولویت‌ ها و ضرورت ‌های مردم تأمین آب پایدار است.
سردار حسن شاهوارپور عصر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز سوم آب‌رسانی به روستاهای بخش غیزانیه اهواز، اظهار کرد: این پروژه را می‌توان با پیوست دیگر پروژه‌هایی که اجرا کرده‌اند، تکمیل کرد تا برای بهره‌برداری مردم مورد استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان تلاش می‌کند تا در کنار تمام مردم مختلف استان خوزستان به ویژه مناطق محروم، مشکلات آنها را حل کند.

سردار شاهوارپور تصریح کرد: یکی از تنش‌های خوزستان تنش آبی است و با توجه به گرمای ۵۰ درجه‌ای در این استان، یکی از اولویت‌ها و ضرورت‌های مردم تأمین آب پایدار است.

وی یادآور شد: هرچند کارهایی انجام شده است ولی روستاها در رسیدگی‌های مختلف در آخر صف قرار داشتند، هرچه به مردم روستایی در ماندگاری بیشتر کمک کنیم قطعاً شعار جهش تولید مقام معظم رهبری زودتر محقق می‌شود.

سردار شاهوارپور بیان کرد: اگر رسیدگی به مردم روستاها ضعیف باشد مردم دیگر علاقه‌ای به ماندن در مناطق کم برخوردار روستایی ندارند. بنابراین به عنوان یک مصرف‌کننده به حاشیه شهر مهاجرت و در نتیجه مشکلات بسیاری را متحمل می‌شوند.

وی بر لزوم اجرای به موقع پروژه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: به عنوان نمونه پروژه صفیره خیلی خوب بود ولی اگر به موقع انجام می‌شد، لزومی به اظهار نگرانی مردم نبود اما امیدوار هستیم که دیگر پروژه‌ها در زمان مقرر خود اجرا شوند.

سردار شاهوارپور در پایان تأکید کرد: باید هرچه سریع‌تر مشکلات آب مناطق مختلف خوزستان را حل کنیم تا مردم دیگر نیازمند به آب‌رسانی با تانکر نباشند و این موضوع مستلزم همکاری همه‌جانبه و بین بخشی است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار