اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه برای تقدیر از کادر پزشکی زبان قاصر است، گفت: مجاهدت کادر درمانی، ما را به یاد هشت سال دفاع مقدس و حضور این گروه در جبهه‌های گوناگون می‌اندازد.
حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در مراسم تقدیر از کادر درمانی بیمارستان شهید منفرد نیاکی ارتش و بازدید از روند خدمات این بیمارستان به بیماران که امروز (۶ مردادماه) انجام شد، اظهار کرد: در هجمه بیماری ناشی از کرونا در دنیا، ایران اسلامی در خط مقدم بود؛ در حالی که در ابتدا ایران را متهم می‌کردند و می‌گفتند ایران، توانایی ظهور و بروز ظرفیت‌های خود را ندارد اما خدا را شکر کادر پزشکی، حوزه سلامت را سربلند کرده است.

وی افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، غالب کادر درمانی غیرایرانی بودند و حتی کشورهای فقیر منطقه پزشک داشتند اما ایران فاقد پزشک بود. در ۴۰ سال انقلاب بازسازی خوبی اتفاق افتاد و توانمندی در حوزه سلامت ایجاد شد.

امام جمعه اهواز بیان کرد: خوزستان در زمینه مقابله با کرونا جزو استان‌های بسیار برتر بود و خدمات خوبی به بیماران ارائه شد که جای تشکر دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: کادر درمانی، شب و روز خود را برای بازسازی سلامت بیماران گذاشته‌اند. مقام معظم رهبری می‌فرماید شرمنده کادر پزشکی هستم. برای تقدیر از کادر پزشکی زبان قاصر است. مجاهدت کادر درمانی، ما را به یاد هشت سال دفاع مقدس و حضور این گروه در جبهه‌های گوناگون می‌اندازد.

موسوی‌فرد با اشاره به بازدید از بخش‌های بیمارستان شهید منفرد نیاکی، بیان کرد: بیمارستان شهید منفرد نیاکی جزو بیمارستان‌های موفق خوزستان است و از همه عزیزان فعال در این بیمارستان تشکر می‌کنم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه کرونا، همچنان در حال قربانی گرفتن در جهان است، از مردم می‌خواهم بیماری را جدی بگیرند و تصور نکنند شیب ملایم روند نزولی بیماری، به معنای عدم ملاحظه است؛ همه ملزومات ستاد مقابله با کرونا باید رعایت شوند و باور کنیم که کرونا عزیزترین افراد خانواده را تهدید می‌کند و جان آنها در خطر است. همه باید رعایت کنیم و حداقل، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده کنیم.

امام جمعه اهواز گفت: حضرت آقا فرمودند برخی رعایت نمی‌کنند و شب و روز این کادر درمانی برای درمان این بیماران گذاشته شده است. این افراد جان خود را به خطر می‌اندازند و به دلیل اینکه ممکن است آلودگی ایجاد کنند، حتی از حضور در خانواده خود محروم هستند. بنابراین مردم نباید تصور کنند کرونا تمام شده است و در خصوص شرکت در مراسمات ملاحظه کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار