اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
باز هم احمدی‌نژاد با یک اقدامی عجیب توانسته نظرها را به خود جلب کند. این بار با نامه‌ای که به ولیعهد عربستان نوشته است. نامه‌ای که با عبارت «عالیجناب» آغاز و با لفظ «برادر» به پایان می‌رسد و همین مسئله می‌شود سرآغازی برای انتقاد به او. چرا که با توجه به جنایت‌های آشکار آل سعود در یمن به کار بردن چنین عبارت و الفاظی کاملا بی‌معنی و مورد تقبیح است.

> واکنش کاربران

اکنون انتشار متن نامه محمود احمدی‌نژاد به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، در فضای مجازی با واکنش‌های انتقادی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه رو شده است.

یکی از کاربران در این مورد نوشته است:«کسانی که بن سلمان را عالیجناب خطاب می‌کنند و از همکاری صحبت می‌کنند حتما فاجعه منا را یادشون رفته»

یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد:«عالیجناب من کودک یمنی پوست بر استخوان است»
دیگری نوشت:«دیپلماسی احمدی‌نژاد یعنی به گاو شیرده منطقه که زورش فقط به بچه‌ها می‌رسه بگی عالیجناب»

دیگر کاربری گفته است:«ما یاد گرفتیم که هر جایی مطابق با محلی که قرار داریم سخن بگوییم ما دشمنی می‌کنیم ولی توهین نمی‌کنیم! حرفی اگر داریم با دشمنان به ظاهر مسلمان یا غیر مسلمان به راحتی می‌زنیم، هرچند اگر دعوت به همکاری باشد. پس با این تفاسیر ما نیازی به لفظ عالیجناب برای جذب دشمن نداریم»

کاربران دیگر نوشته اند:«بهتر است احمدی‌نژاد پیشانی سیاست را ببوسد و به روزمره نویسی بپردازد»، «به کجا چنین شتابان آقای احمدی‌نژاد؟ اسلام دین عقلانیته ولی همیشه افراط و تفریط کار داده دستش »، «موجه جهانی؟؟!! این آدم با همین افکار هشت سال رئیس جمهور بود»،«یکی جلو احمدی‌نژاد رو بگیره اینقد آبروریزی نکنه آخه عربستان سعودی عالیجناب!»
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار