اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
نماینده مردم بردسکن ، کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ از معرفی وزیر صنعت، معدن و تجارت توسط دولت در هفته جاری خبرداد و گفت: یکی از گزینه‌های دولت احتمالا استاندار خراسان رضوی است.
حجت الاسلام جواد نیک بین در حاشیه بازدید از کارخانه نساجی کاشمر اظهار کرد: در کشور منابع، نیروی انسانی خوب و کار آمد فراوانی وجود دارد ولی مدیریت اقتصادی درحال حاضر ناکارآمد است.

وی با بیان اینکه صنایع متنوع و شاخصی در کشور داریم ، گفت: عدم برنامه ریزی دولت در امور اقتصادی،  موجب شده همان جنس مورد نظر که تولید داخل داریم را از خارج کشور وارد کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از وضعیت نرخ ارز در کشور اظهار داشت: وقتی از خارج از کشور با ارز 4200 تومان اجناس وارد می‌شود طبیعی است که سرمایه گذاری که با ارز 18 هزار تومان کار تولید کرده است ورشکست می شود لذا باید تمهیدات بهتری را برای تولید داخل داشته باشیم.

نماینده مردم بردسکن، نمونه این کار بزرگ اقتصادی را در کارخانه نساجی کاشمر مدرس واقع در شهرک صنعتی بردسکن نام برد.

وی از پیگیری امور نساجی و صنعت شهرستان‌های ترشیز از طریق سازمان صنعت معدن  و تجارت خراسان رضوی خبر داد و اظهار داشت: باید جایگاه صنعت بیش از این مورد توجه قرار داشته باشد و برای حل این مهم نباید قول های داده شده زمان‌بر باشد.

نیک بین از معرفی وزیر صنعت معدن و تجارت توسط دولت در هفته جاری خبرداد و افزود: یکی از گزینه های دولت احتمالا استاندار خراسان رضوی است.
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار